Sieć serwisów samochodowych Premio z ofensywą reklamową
W ramach kampanii Premio na terenie całego kraju przy zakupie opon zimowych jednej z marek: Goodyear, Dunlop lub Fulda do 30 listopada br. można wziąć udział w loterii SMS-owej, w której główną nagrodą jest samochód Volkswagen Passat.
Dodatkowo przez cały okres trwania promocji, codziennie wśród uczestników losowany jest jeden z 61 zestawów nawigacji samochodowej.
Promocja konkursu jest oparta na reklamach radiowych i prasowych, w dużej części spersonalizowanych w zależności od regionu oraz konkretnej lokalizacji danego serwisu Premio.
Reklamy prasowe publikowane są od 1 października w regionalnych wydaniach "Gazety Wyborczej", w lokalnych tytułach Mediów Regionalnych oraz Polskapresse, a także w ogólnopolskiej prasie motoryzacyjnej: "Auto Świat" oraz "Auto Świat Poradnik". Kampanię prasową uzupełniają reklamy radiowe, które będą emitowane od 13 października w Radiu Zet oraz rozgłośniach lokalnych sieci Eska i RMF Maxxx. W mediach regionalnych podawana będą nazwy i adresy lokalnych serwisów Premio. Ponadto na budynkach serwisów Premio są umieszczone billboardy z informacją o promocji opon zimowych.
Dla klientów serwisów przygotowano gazetki promocyjne, które oprócz promocji oferty i komunikacji konkursu zawierają także praktyczne porady na temat przygotowania samochodu do sezony zimowego i techniki jazdy po śniegu i lodzie. Informacja o kampanii jest dostępna na stronie www.loteriazimowa.pl.
Kampania potrwa do 30 listopada br. Kreację przygotowała agencja Polymus. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Sieć serwisów samochodowych Premio z ofensywą reklamową