SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na rynek wchodzi sieć klubów fitness Fit/One

W grudniu do Polski wchodzi niemiecka sieć klubów fitness Fit/One. Launch marki przeprowadza na naszym rynku dom mediowy Mediaplus (Group One).

Fit/One ma na terenie Niemiec i Austrii posiada dwadzieścia sal do ćwiczeń fitness. Na tych rynkach działa od 2014 roku.

14 grudnia sieć wchodzi na polski rynek. Pierwsza siłownia zostanie otwarta w Blue City, na powierzchni 5 tys. m2.

Mediaplus jest w pełni odpowiedzialny za launch oraz umocnienie pozycji nowej marki na rynku klubów fitness i siłowni w Polsce. Działania prowadzone pod hasłem  "More than a gym", obejmują intensywną kampanię w radio, na nośnikach OOH i DOOH oraz ambienty w Warszawie. Kolejny etap kampanii, po otwarciu lokalu, potrwa do końca roku.

Za całość strategii mediowej i realizację działań odpowiada Mediaplus. Kreację materiałów przygotowała centrala Fit/One w Niemczech.

Dołącz do dyskusji: Na rynek wchodzi sieć klubów fitness Fit/One

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Złota Ciżemka
Z obiecanek z przed sprzedaży nic nie zostało... sprzęt raczej słaby, jedynie bramy mają porządne, trzeba biegać z jednego końca na drugi żeby zrobić trening, mimo że np. wolne ciężary są zaraz obok, ale to dla gold i tylko dla pań, reszta musi latać, do tego ławeczki dla krasnali. Podejście do klienta jest "spadaj dziadu" oraz "mam cie w d." Ponadto radzę trzymać wszystkie rachunki bo kradną a potem wmawiają że opłaty nie zostały zrobione!!!
0 0
odpowiedź