„Się kręci na żywo” miało 360 tys. widzów i przegrało z konkurencją
W zeszłą sobotę Polsat zdjął z anteny swój program o gwiazdach „Się kręci na żywo”. Miał on 357 tys. widzów i przegrywał z konkurencją. Podczas jego emisji wpływy z reklam wyniosły 3,7 mln zł.
“Się kręci na żywo” nadawane było w okresie od 3 marca do 4 sierpnia br. w soboty zazwyczaj o 10.45 (czasami np. ze względu na „Formułę 1” jego godzina emisji była inna). Program oglądało średnio zaledwie 357 tys. widzów, co przełożyło się na 6,98 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 7,06 proc. w grupie komercyjnej - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Cotygodniowy magazyn Polsatu o gwiazdach zdecydowanie przegrywał ze swoimi głównymi konkurentami. W czasie jego emisji liderem rynku była Jedynka (nadawała m.in. filmy dla młodzieży oraz serial „Dom” i miała wtedy 12,40 proc. udziału). Druga była TVN (głównie powtórki seriali; 11,78 proc.), a na trzecim miejscu znalazła się TVP2 (gł. powtórki „Barw szczęścia” oraz „Wojciecha Cejrowskiego - boso przez świat”; 10,94 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem była TVN przed TVP1.
Najchętniej oglądany odcinek programu został wyemitowany 7 kwietnia br. i miał 514 tys. widzów. Tylko dwa epizody show przekroczyły granicę 500 tys. oglądających.
Wpływy Polsatu podczas emisji magazynu w analizowanym okresie wyniosły 3,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Telewizja Polsat postanowiła zakończyć nadawanie „Się kręci na żywo” z powodu wyczerpania jego formuły, a jego ostatni odcinek wyemitowano w ubiegłą sobotę (więcej na ten temat). Z kolei od przyszłej soboty w tym paśmie nadawane będą powtórki znanych z Polsat Cafe programów „Jaka ona jest?” oraz „Ach, co to był za ślub”.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Się kręci na żywo”
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 634086 | 12,40% | 11,34% |
TVN | 602222 | 11,78% | 13,92% |
TVP2 | 559712 | 10,94% | 8,52% |
Polsat-Się kręci na żywo | 356975 | 6,98% | 7,06% |
Trzy topowe odcinki magazynu
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
07-04-2012 | 514025 | 7,72% | 7,50% |
12-05-2012 | 503985 | 8,73% | 8,66% |
05-05-2012 | 450610 | 9,86% | 9,61% |
Dołącz do dyskusji: „Się kręci na żywo” miało 360 tys. widzów i przegrało z konkurencją