„Show” wprowadza „Stylowy poradnik”
Dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) od wydania z 7 kwietnia br. poszerzył się o nowe działy i sekcje, które znalazły się w nowej części „Stylowy Poradnik”. Nadtytuł pisma brzmi teraz „Magazyn w dobrym stylu”.
„Stylowy Poradnik” zastąpił dział „Show Style”. Poza materiałami o modzie i urodzie prezentowanymi przez pryzmat gwiazd, znaleźć w nim można więcej treści poradniczych. Są nowe działy Psychologia i Wnętrza, a powiększeniu uległy zaś sekcje Zdrowie i Kuchnia.
Nowością jest też reportaż z cyklu „Niezwykli ludzie”, w którym przedstawiane są historie ludzi powiązane z głośnymi wydarzeniami w kraju i na świecie, a także sekcja „Gwiazdy w sieci” poświęcona obecności znanych osób w mediach społecznościowych.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer, zmiany w tytule tłumaczy wyjściem naprzeciw oczekiwaniom czytelników. Zapewnia, że grupa docelowa tytułu się nie zmienia - nadal są nią kobiety w wieku od 25 do 49 lat.
Magazyn „Show” liczy nadal 100 stron i kosztuje 1,99 zł. Najnowszy numer ukazał się w nakładzie 340 tys. egz. i towarzyszy mu kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN7, kanały tematyczne TVP). Za kreację odpowiada Digit Art, a media zakupił MEC.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Show” w styczniu br. wyniosła 211 412 egz. i była o 13,78 proc. niższa niż rok wcześniej (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Show” wprowadza „Stylowy poradnik”