Show „Wczorajsi” w Eska TV oglądało 74 tys. widzów
Program „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” oglądało średnio 74 tys. widzów. Eska TV w czasie jego emisji wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami, a z reklam zarobiła 151 tys. zł. Kanał nie wyklucza, że powstanie druga seria formatu.
Reality-show „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” nadawany był na antenie Eska TV w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 2 listopada 2014 roku do 18 stycznia 2015 roku. Średnia widownia programu wyniosła 74 tys. osób, co przełożyło się na 0,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się ostatni odcinek produkcji, który przyciągnął przed telewizory aż 140 tys. oglądających. Drugi w kolejności odcinek miał już 94 tys. widzów (pokazany został on 21 grudnia ub.r.).
Trzy topowe odcinki program
Wszyscy 4+ |
||
AMR |
SHR % |
|
18-01-2015 |
140 335 |
1,60% |
21-12-2014 |
94 095 |
1,02% |
11-01-2015 |
94 052 |
1,01% |
Eska TV w czasie emisji formatu miała więcej widzów niż stacje muzyczne z czołówki oglądalności. Drugie miejsce w tym czasie zajęło Polo TV, z udziałem wynoszącym 0,41 proc. Dalej uplasowała się telewizja Disco Polo Music z 0,09 proc. udziału. Z kolei 4fun.tv miała w tym czasie 0,08 proc. udziału.
Również wśród widzów w grupie komercyjnej Eska TV była bezkonkurencyjna.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Eska TV - Wczorajsi, czyli taśmy prawdy |
74 438 |
0,83% |
1,20% |
Polo TV |
37 065 |
0,41% |
0,55% |
Disco Polo Music |
8 342 |
0,09% |
0,11% |
4fun.tv |
7 001 |
0,08% |
0,14% |
Wpływy z reklam podczas emisji reality-show „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” wyniosły 151,3 tys. zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W programie pokazywano ludzi, którzy lubią imprezować. W każdym odcinku kamera Eska TV towarzyszyła trzem bohaterom podczas jednej z imprez i rejestrowała najbardziej odlotowe momenty wieczoru. Potem prowadzący wraz z uczestnikami analizowali ich zachowania i reakcje ich przyjaciół na to, co wydarzyło się podczas imprezy. Za produkcję wykonawczą odpowiadała firma Golden Media Polska.
Muzyczna stacja jest zadowolona z oglądalności show „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”. Nie planuje jednak kontynuacji programu wiosną br., ale nie wyklucza jego powrotu w przyszłości.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Eska TV w rynku w 2014 roku wyniósł 0,62 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Show „Wczorajsi” w Eska TV oglądało 74 tys. widzów