SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show o Elizie, „Trybsonie” i ich dziecku na antenie Viva Polska?

Eliza Wesołowska i Paweł „Trybson” Trybała, bohaterowie programu MTV Polska „Warsaw Shore” ogłosili, że szykują się do realizacji reality-show o swoim życiu. Nie pokaże go jednak kanał MTV, ale prawdopodobne Viva - ustalił portal Wirtualnemedia.pl

Eliza Wesołowska i Paweł „Trybson” Trybała, uczestnicy pierwszej edycji kontrowersyjnego show „Warsaw Shore”, zdradzili w programie Kuby Wojewódzkiego, że powstać ma reality-show z nimi w rolach głównych. W innym wywiadzie bohaterowie podkreślali, że posiadanie dziecka (Eliza i Paweł spodziewają się potomka) jest dla nich doskonałym momentem do rozpoczęcia programu, sugerując jednocześnie, że nowe show będzie opowiadać o urokach macierzyństwa.

Pomysł na program przypomina reality-show „Snooki & Jwoww”, który zadebiutował na antenie amerykańskiego MTV w 2012 roku. Występują w nim Nicole „Snooki” Polizzi i Jennifer „JWoww” Farley, uczestniczki formatu „Jersey Shore”. Bohaterki chcą zamknąć za sobą etap imprezowego życia i wejść w dorosłość. Zaręczają się ze swoimi partnerami, a jedna z nich spodziewa się dziecka.

Jerzy Dzięgielewski, dyrektor MTV Polska, powiedział w zeszłym tygodniu portalowi Wirtualnemedia.pl, że stacja rozważała produkcję programu o Elizie i „Trybsonie”, jednak pomysł ten został porzucony.

Z naszych informacji wynika jednak, że reality-show z parą bohaterów „Warsaw Shore” ma duże szanse pojawić się na antenie kanału Viva Polska, także wchodzącego w skład koncernu Viacom.

- Niewątpliwie w tej historii i samych bohaterach jest potencjał telewizyjny, dlatego nie ukrywam, że oczywiście myślimy o takim programie w kontekście portfolio Viacomu - mówi nam pytany o sprawę Daniel Reszka, wiceprezes ds. programowych i kontentu kanałów rozrywkowych w VIMN North, który odpowiada właśnie za stacje Viva Polska i Comedy Central (przeczytaj całą rozmowę).

Obecnie MTV Polska nadaje drugą edycję „Warsaw Shore” - Eliza i „Trybson” wystąpili tylko w jej pierwszym odcinku i odeszli z programu. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po trzech odcinkach reality-show gromadzi średnio 122 tys. widzów, a jego udział wynosi 1,57 proc. w grupie 4+ i 5,12 proc. w grupie docelowej stacji 13-29 (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Show o Elizie, „Trybsonie” i ich dziecku na antenie Viva Polska?

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kro
to nie jest możliwe.
0 0
odpowiedź
User
złowieszcz
Jeśli takie programy nadal będą w telewizji to nasz kraj po prostu upadnie.
0 0
odpowiedź
User
jak
Mój pies powiedział, że nie będzie oglądać.
0 0
odpowiedź