„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
W październiku ub.r. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Show”, które wyprzedziło „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 158 254 egz. W porównaniu do października 2015 roku była ona niższa o 8,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą lokatę spadł z kolei dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 21,43 proc. i średni wynik na poziomie 156 707 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Gala” (Grupa Burda), którego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 30,43 proc. do 94 485 egz.
Oczko niżej znalazła się „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik w październiku ub.r. zmalał o 15,40 proc. do 75 236 egz.
Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 65 662 egz., który zanotował spadek wynoszący 25,93 proc.
ZKDP | październik | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Show | 244 961 | 158 404 | 158 254 | 282 381 | 172 888 | 172 888 | -8,46% |
Party Życie Gwiazd | 243 033 | 156 774 | 156 707 | 307 458 | 199 504 | 199 437 | -21,43% |
Gala | 173 681 | 94 755 | 94 485 | 238 781 | 136 082 | 135 812 | -30,43% |
Viva | 121 089 | 86 847 | 75 236 | 153 055 | 88 931 | 88 931 | -15,40% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 109 314 | 81 147 | 65 662 | 153 713 | 104 186 | 88 653 | -25,93% |
W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najbardziej straciła „Viva!” - było to 10,78 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 82,74 proc., osiągnęła „Gala”.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | październik | wrzesień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Show | 244 961 | 158 404 | 158 254 | 247 438 | 166 855 | 166 855 | -5,15% |
Party Życie Gwiazd | 243 033 | 156 774 | 156 707 | 245 665 | 172 786 | 172 719 | -9,27% |
Gala | 173 681 | 94 755 | 94 485 | 115 945 | 51 976 | 51 706 | 82,74% |
Viva | 121 089 | 86 847 | 75 236 | 120 762 | 94 453 | 84 324 | -10,78% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 109 314 | 81 147 | 65 662 | 110 334 | 88 892 | 73 218 | -10,32% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”