Shamrock Capital przejmuje Adweek
Amerykańska firma inwestycyjna Shamrock Capital zawarła porozumienie z Beringer Capital w sprawie przejęcia firmy medialnej i eventowej Adweek. Warunki umowy objęto tajemnicą.
Shamrock Capital Advisors jest funduszem inwestycyjnym private equity z siedzibą w Los Angeles, zarządzającym aktywami o wartości około 1,8 mld dolarów. Inwestuje wyłącznie w sektorze mediów, rozrywki i komunikacji. Partnerami w firmie są Steven Royer, Will Wynperle, Mike LaSalle, Andrew Howard, Patrick Russo i Alan Resnikoff.
- Bogate doświadczenie Shamrock w dziedzinie mediów sprawia, że jest on idealnym partnerem dla Adweek - powiedział Jeffrey Litvack, dyrektor generalny Adweek.
Adweek jest wydawcą pisma i serwisu internetowego pod tym tytułem, które poświęcone są bieżącym tematom z rynku reklamy, komunikacji i trendów w marketingu. Drukowany "Adweek" wydawany jest od 1979 roku. Adweek publikuje również podcasty, newslettery , posiada aplikację mobilną i własną platformę edukacyjną dla marketerów. Wydawca zajmuje się także organizacją konferencji i spotkań branży komunikacji marketingowej i mediów (na czele z Brandweek, Challenger Brands i NexTech).
W fuzji doradzał bank inwestycyjny CG Petsky Prunier.
Dołącz do dyskusji: Shamrock Capital przejmuje Adweek