SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizaz daleko przed Elle.pl i Avanti24, Vogue.pl i sekcja Onetu z dużymi spadkami

Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanym liderem pozostaje Wizaz.pl, a na kolejnych pozycjach są Elle.pl i Avanti24.pl. Spore spadki odwiedzalności zanotowały Vogue.pl, Glamour.pl oraz dział modowo-urodowy Onetu.

Według wyników badania Mediapanel w listopadzie br. Wizaz.pl (Burda Media Polska) odwiedziło 4,79 mln użytkowników, czyli 16,14 proc. wszystkich polskich użytkowników. Każdy spędził w witrynie przeciętnie 4 minuty i 5 sekund.

Dalej w zestawieniu jest kilka serwisów marek prasowych. Elle.pl (Burda Media Polska) zanotowało 2,26 mln odwiedzających, 7,61 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 44 sekundy średniego czasu korzystania, Avanti24.pl (Agora) - 2,25 mln użytkowników, 7,57 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu, a Vogue.pl (Visteria) - 1,75 mln internautów, 5,9 proc. oraz 2 minuty i 49 sekund przeciętnego czasu.

Z kolei Glamour.pl (Burda Media Polska) przyciągnęło 1,71 mln internautów (co dało 5,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 2 minuty i 24 sekundy. Część Onetu (Ringier Axel Springer Polska) o modzie i urodzie miała 872,7 tys. użytkowników, 2,94 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 24 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a Zeberka.pl (Marquard Media Polska) - 119,9 tys. internautów, 0,4 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 18 sekund średniego czasu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W rankingu są jeszcze trzy witryny poniżej 70 tys. użytkowników. Wśród nich jest adres serwisu Moment.pl, który w ub.r. został włączony do platformy Booksy.

Miesiąc do miesiąca Wizaz.pl zyskał 29,5 tys. użytkowników i 24 sekundy średniego czasu korzystania (to odpowiednio 0,6 i 10,9 proc. w górę), a Elle.pl - 126,2 tys. internautów (5,9 proc.) i 6 sekund średniego czasu (3,8 proc.).

Za to witryna „Vogue’a” straciła 455,7 tys. odwiedzających (20,6 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 3 sekundy (1,8 proc.). Sekcja modowa-urodowa Onetu zanotowała spadek o 646,9 tys. użytkowników (42,6 proc.) i sekundę średniego czasu korzystania (0,7 proc.), a Glamour.pl - spadek o 149 tys. internautów (8 proc.) i wzrost średniego czasu o 2 sekundy (1,4 proc.).

Natomiast na Avanti24.pl przy wzroście liczby użytkowników o 18,3 tys. (0,8 proc.) przeciętny czas korzystania zmalał o 5 sekund (3,1 proc.), a Zeberka.pl osiągnęły wzrost o 38,7 tys. internautów (47,7 proc.) oraz średniego czasu z 43 sekund do 2 minut i 18 sekund, czyli o 221 proc.

Dołącz do dyskusji: Wizaz daleko przed Elle.pl i Avanti24, Vogue.pl i sekcja Onetu z dużymi spadkami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gigi
Czyli żeberka następne do skasowania
odpowiedź
User
Gonzo
Same opłacone treści na wizażu. Zaczerpnąć obiektywnej i prawdziwej treści na próżno szukac
odpowiedź