Serwis naszemiasto w nowej odsłonie
Grupa Polskapresse rozpoczęła przebudowę serwisu internetowego naszemiasto.
Zmiany w serwisie są bardzo głębokie – obejmują nie tylko szatę graficzną stron, ale także układ merytoryczny. Na stronie głównej portalu mocniej niż do tej pory eksponowane są wiadomości lokalne, serwis poświęcony imprezom i informacje dotyczące gazet regionalnych współpracujących z portalem. Silniej promowane są też strony turystyczne oraz serwisy poświęcone hobby - podano w komunikacie.
Zmiany są efektem badań przeprowadzonych wśród użytkowników naszegomiasta.pl.
W serwisie zmniejszono liczbę miejsc pod nielubianą przez Internautów tzw. reklamę intruzywną, czyli agresywne formy reklamy. Zastępowane są linkami i reklamą tekstową. Portal jest też przygotowany do sprzedaży usług w postaci boxów sponsorskich. W kolejnych etapach przebudowane zostaną m.in. serwisy kinowy, turystyczny, katalog firm.
Naszemiasto.pl jest największym w Polsce informacyjnym serwisem lokalnym, obejmującym 130 miast. W lutym 2006 r. miał prawie 800 tys. użytkowników. Serwis naszemiasto.pl należy do Grupy Polskapresse.
Dołącz do dyskusji: Serwis naszemiasto w nowej odsłonie