SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Seriale najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP

W majowym cenniku TVP reklamy są średnio prawie o 20 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy serialach „M jak miłość”, „Ranczo” i „Barwy szczęścia”.

W majowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy premierowych odcinkach „M jak miłość”. Reklama przed serialem kosztuje 83,6 tys. zł (emisja we wtorek) lub 74,1 tys. zł (emisja w poniedziałek), natomiast po nim – 66,5 tys. zł (wszystkie podane kwoty dotyczą spotów 30-sekundowych). Tymczasem rok wcześniej za reklamę przed nowym odcinkiem „M jak miłość” trzeba było zapłacić 95,5 tys. zł, a po nim – 90,5-90,6 tys. zł.

„Ranczo bije konkurencję. Prawie 8 mln widzów


Z kolei spot przed premierowym odcinkiem „Rancza” kosztuje 64,6 tys. zł. Rok temu TVP 1 w niedziele po 20:00 emitowała „Blondynkę”, a na reklamę przed nią trzeba było wydać 65 tys. zł. Natomiast spot po nowym odcinku „Barw szczęścia” w TVP 2 kosztuje 63,7 tys. zł, a przed nim – 56,1 tys. zł. Rot temu ceny takich reklam wynosiły – odpowiednio – 73, 72 lub 43 tys. zł oraz od 35 do 37 tys. zł.

Wśród pasm informacyjnych jak zwykle najdroższy jest blok reklamowy przed serwisem sportowym po głównym wydaniu „Wiadomości”. Za emisję spotu o tej porze w niedzielę trzeba zapłacić 61,8 tys. zł. Rok temu najdroższy w tym paśmie był blok przed niedzielną prognozą pogody – za reklamę w nim trzeba było zapłacić 77 tys. zł. Jeśli chodzi o programy publicystyczne, to spot przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje obecnie 45,6 tys. zł (czyli o 2,4 tys. zł mniej niż w maju ub.r.), a reklama przed programem Tomasza Lisa – 41,8 tys. zł (4,2 tys. zł mniej niż rok temu).

„Kocham Cię Polsko” zyskuje widzów i wygrywa z konkurencją

Z programów rozrywkowych najdroższe dla reklamodawców jest „Kocham Cię Polsko” – spot przy nim kosztuje nawet 45,6 tys., czyli o 16,6 tys. więcej niż rok temu. Za reklamę przy „Jaka to melodia?” trzeba zapłacić maksymalnie 40,4 tys. zł (spadek o 12,6 tys. zł w skali roku), a przy „Bitwie na głosy” – 38 tys. zł.

Powstanie drugi sezon serialu „Rodzinka.pl”

Jeśli chodzi o nowe seriale TVP, to najdroższe reklamy przy „Rodzinka.pl” kosztują 36,1 tys. zł, a przy „Chichocie losu” – 28,5 tys. zł. Natomiast na spot przy „Ojcu Mateuszu” trzeba maksymalnie wydać 36,1 tys. zł, czyli 16,9 tys. zł mniej niż w maju ub.r.

Ogółem ceny reklam w TVP 1 i TVP 2 w cenniku na maj są średnio o prawie 20 proc. niższe niż rok temu. Wynika to z wprowadzonego na początku br. przez biuro reklamy TVP urealnienia stawek oferty reklamowej.

W czwartek i piątek marketerzy mogą wykupywać czas reklamowy bezpośrednio z majowego cennika TVP. Na poniedziałek planowany jest buking pakietów ratingowych, a na wtorek – buking pakietów KZP.

Dołącz do dyskusji: Seriale najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl