„Za marzenia 2” w jesiennej ramówce TVP2. „Projekt, w który włożyliśmy serce”
Telewizja Polska podjęła decyzję o emisji drugiego sezonu serialu „Za marzenia” w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Finalizujemy pracę nad scenariuszami. Ze zdjęciami ruszamy pod koniec czerwca - mówi nam Jarosław Ciesielski, producent realizujący serial.
Obyczajowo-komediowa produkcja „Za marzenia” została luźno oparta na debiutanckiej książce Karoliny Frankowskiej „Zaczaruj mnie”. 13-odcinkowy cykl przedstawia losy trójki przyjaciół, którzy przechodzą ze studenckiego życia w dorosłość.
Główne role w serialu grają: Maja Bohosiewicz, Anna Karczmarczyk i Piotr Nerlewski, a obok nich wystąpią m.in.: Katarzyna Figura, Radosław Krzyżowski, Izabela Kuna, Marcin Perchuć, Kamil Kula, Paulina Chruściel, Dominika Gwit, Maciej Radel, Malwina Turek, Mikołaj Cieślak, Piotr Ligieza, Jakub Mazurek, Marcin Bosak i Krzysztof Czeczot.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska jest zadowolona z wyników oglądalności „Za marzenia” i zdecydowała o kontynuacji produkcji w jesiennej ramówce 2018 roku. - Najprawdopodobniej po wakacjach na antenie TVP2 zobaczymy drugi sezon „Za marzenia”. Właśnie finalizujemy pracę nad scenariuszami. Ze zdjęciami ruszamy pod koniec czerwca, w pierwszy dzień lata - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Ciesielski, producent realizujący serial.
Fabuła nowych odcinków ponownie skupi się na losach trójki głównych bohaterów, którzy wkraczają w dorosłe życie. - Będą również aktorskie niespodzianki - m.in rozwiniemy watek Pauliny Chruściel oraz Anielaka czyli Mikołaja Cieślaka, a także dojdą postacie które zamieszają w watek naszej głównej trojki - dodaje Ciesielski.
Pierwszy sezon „Za marzenia” na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.50, począwszy od 26 lutego br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 2,29 mln osób, co przełożyło się na 17,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,59 proc. w grupie 16-59. - Serial pojawił się na antenie Dwójki ponad 8 tygodni temu i od samego początku cieszył się wielką popularnością. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z naszymi fanami na Facebooku i Instagramie. W ostatnich dniach braliśmy również udział w SerialCon-ie, gdzie na naszym panelu i rozmów kuluarowych usłyszeliśmy wiele dobrych słów i pozytywnych opinii na temat serialu - informuje producent realizujący „Za marzenia”.
Drugi sezon produkcji, podobnie jak pierwszy, będzie liczył 13 trwających po 45 minut odcinków. - To produkcja, przy której nie idziemy na kompromis. Pokazujemy na ekranie kawałek życia, które sami znamy: przyjaźń, imprezy, miłość, marzenia... Wiedzieliśmy, że „Za marzenia” to musi być „silne uderzenie”. Projekt, w który włożyliśmy serce. Przez wiele lat pracy w branży filmowej, cały czas chcieliśmy zrobić coś własnego. Serial, który sami chcielibyśmy oglądać. Pełen energii, barw, może trochę szalony - i na pewno dobry na poprawę humoru. I właśnie takie są „Za marzenia”. A do tego zgromadziliśmy na planie naprawdę wyjątkową ekipę - komentuje nam Jarosław Ciesielski.
„Za marzenia” to pierwszy tytuł realizowany przez FormaProduction - i efekt bliskiej współpracy firmy ze scenarzystką Karoliną Frankowską (autorką takich produkcji jak m.in. „Prawo Agaty”, „Strażacy” i „Nowa”).
Serial bez zmian reżyserować będzie Olga Chajdas. Jego producentami realizującymi są Marta Jarzębska-Ciesielska, Jarosław Ciesielski, a od strony TVP za projekt odpowiada Magdalena Nowacka. Autorem zdjęć będzie Mateusz Wichłacz.
Książka „Zaczaruj mnie” została wydana w 2014 roku przez Wydawnictwo Literackie. W jej promocję zaangażowani byli Anna Karczmarczyk, Maciej Radel i Malwina Turek (m.in. wystąpili oni w spocie promującym powieść, a także ich wizerunek wykorzystano na okładce książki), którzy również grają w telewizyjnej ekranizacji, z tym że Radel i Turek wcielają się w inne role.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Za marzenia 2” w jesiennej ramówce TVP2. „Projekt, w który włożyliśmy serce”