Serial „Lokatorka” emitowany w nowym paśmie zyskał 612 tys. widzów
Pierwsze dwa odcinki drugiego sezonu serialu „Lokatorka” w piątkowe wieczory obejrzało w Jedynce średnio 811 tys. osób. Jest to o 612 tys. widzów więcej niż miała emitowana jesienią br. pierwsza odsłona produkcji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Drugi sezon serialu „Lokatorka” nadawany jest na antenie Jedynki w piątki o godz. 20.35, począwszy od 1 grudnia 2023 roku. Po dwóch pierwszych odcinkach (pokazanych do 15 grudnia) średnia oglądalność produkcji wyniosła 811 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,67 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,29 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął on uwagę 966 tys. osób.
Dla porównania, pierwsza odsłona „Lokatorki” nadawany w stacji we wtorki o godz. 22.35 - w okresie od 12 września do 3 października 2023 roku - gromadziła o 612 tys. widzów więcej. Było to 199 tys. osób (przełożyło się to na odpowiednio 2,96 proc., 1,85 proc. oraz 2,17 proc. udziału).
Na „Lokatorkę” składają się trzy miniserie liczące po cztery odcinki (która już są dostępne na platformie TVP VOD). Stanowią one opis polskiej rzeczywistości sprzed kilkunastu lat. Głównym tematem jest zderzenie ofiar nieuczciwej reprywatyzacji z tzw. systemem w różnych jego wymiarach.
- Śląski zakład hutniczy skazany jest na zamknięcie. Pełen młodzieńczego entuzjazmu i ideałów Bartosz Glik zostaje przyjęty na staż do prestiżowego biura architektów. Początkowo dostaje same nieciekawe zlecenia, aż do momentu gdy szef daje mu projekt renowacji zaniedbanego osiedla familoków przy zakładzie hutniczym. Okazuje się, że mieszkają tam jego dziadkowie. Bartek wraz z rodziną cieszą się na pozytywne zmiany dla lokalnej społeczności. Tymczasem kierowniczka inwestycji Justyna Andrzejewska wraz ze swoim biznesowym i prywatnym partnerem Edwardem Kowalskim mają wobec osiedla zupełnie inne zamiary - czytamy w opisie drugiego sezonu „Lokatorki”.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Lokatorka” emitowany w nowym paśmie zyskał 612 tys. widzów