SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce, Rozum, sól, pieprz i opiekacz piksel po pikselu (wideo making of)

Jak powstawały niektóre z tegorocznych reklam TP i Orange opartych na wizerunku Serca i Rozumu? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

W materiałach wideo udostępnionych przez studio Human Ark widać, że spoty Telekomunikacji Polskiej i Orange z Sercem i Rozumem stanowią połączenie ujęć realnych wnętrz z animacjami 3D. Animowane są oczywiście przede wszystkim główne postaci filmików.

>>> Serce i Rozum w reklamach TP (wideo case study)




>>> TP: Serce i Rozum z opiekaczem reklamują swoje maskotki (wideo)

W taki sam sposób przygotowywano reklamy telewizyjne, m.in. tę, w której zdesperowane Serce kładzie się na opiekaczu, jak i virale przeznaczone do internetu - chociażby ten, w którym Serce bohatersko podaje Rozumowi sól, ale pieprzu już nie ma ochoty przynieść.

>>> „Pieprz i sól” - Serce i Rozum w viralu „A pieprz yourself” (wideo)


Kreację wszystkich spotów Telekomunikacji Polskiej i Orange z Sercem i Rozumem przygotowała agencja reklamowa Publicis.

Dołącz do dyskusji: Serce, Rozum, sól, pieprz i opiekacz piksel po pikselu (wideo making of)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sharp
ql, tez bym tak kiedys chciał robic takie rzeczy... ;)
odpowiedź
User
wojak
To jest fantastyczne! Wygląda na to, że jednak potrafimy robić takie rzeczy z zachowaniem bardzo dobrej jakości. Chociaż ciekawe ile ta reklama kosztowała, a skoro to TPSA to pewnie sporo. Swoją drogą zna ktoś jakieś szkoły gdzie można się tego poduczyć?
odpowiedź
User
sharp
moze polsko-japonska?... slyszalem ze tam jest kierunek z tym zwiazany
odpowiedź