SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i Rozum zachęcają do filtrowania ofert internetu (wideo)

Telekomunikacja Polska rozpoczęła kampanię serwisu tp.pl/filtruj, w którym można porównać oferty dostępu do internetu. Działania realizowane są w telewizji, radiu i internecie.

Specjalnie przygotowana witryna tp.pl/filtruj umożliwia klientom porównanie oferty internetu TP z ofertami konkurencyjnych operatorów telekomunikacyjnych: Ery, Netii i Dialogu oraz z ofertą należącej do TP marki Orange.

Uruchomienie serwisu wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu. Prowadzona jest ona w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, kanały tematyczne), radiu (Trójka, Radio ZET, stacje lokalne) i w internecie (Wirtualna Polska, Nasza Klasa, Gadu-Gadu, Gazeta.pl, Mtv.pl, Youtube.com, Onet Lajt). Całość wspierają działania BTL.


Kreację do kampanii ATL przygotowała agencja Publicis, kreację dla Internetu - ADV.PL, zaś stworzeniem kreacji dla materiałów BTL zajęła się agencja Artgraph. Media zaplanował dom mediowy MEC. Działania reklamowe potrwają do 26 czerwca br.

>>> TP wprowadza Neostradę z prędkością do 80 Mb/s!

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum zachęcają do filtrowania ofert internetu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rutek
Z netią powyżej 6mbit zyskujesz zawsze :). A kto teraz kupuje wolniejsze?
odpowiedź
User
daniel
szczerze mówiąc, łącza od 2 do 6mb/s są najpopularniejsze i przeciętnemu użytkownikowi internetu spokojnie taka prędkość wystarczy. Dlatego też,wydaje mi się że, TP kładzie duży nacisk na konkurencyjność swojej oferty w tych właśnie przedziałach. Do 10mb/s ma korzystniejszą stawkę abonamentową od Netii (z tego co widzę na stronie www operatora)
odpowiedź