Serce i Rozum zachęcają do filtrowania ofert internetu (wideo)
Telekomunikacja Polska rozpoczęła kampanię serwisu tp.pl/filtruj, w którym można porównać oferty dostępu do internetu. Działania realizowane są w telewizji, radiu i internecie.
Specjalnie przygotowana witryna tp.pl/filtruj umożliwia klientom porównanie oferty internetu TP z ofertami konkurencyjnych operatorów telekomunikacyjnych: Ery, Netii i Dialogu oraz z ofertą należącej do TP marki Orange.
Uruchomienie serwisu wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu. Prowadzona jest ona w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, kanały tematyczne), radiu (Trójka, Radio ZET, stacje lokalne) i w internecie (Wirtualna Polska, Nasza Klasa, Gadu-Gadu, Gazeta.pl, Mtv.pl, Youtube.com, Onet Lajt). Całość wspierają działania BTL.
Kreację do kampanii ATL przygotowała agencja Publicis, kreację dla Internetu - ADV.PL, zaś stworzeniem kreacji dla materiałów BTL zajęła się agencja Artgraph. Media zaplanował dom mediowy MEC. Działania reklamowe potrwają do 26 czerwca br.
>>> TP wprowadza Neostradę z prędkością do 80 Mb/s!
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum zachęcają do filtrowania ofert internetu (wideo)