Serce i Rozum z gołębiem bez załącznika reklamują Neostradę „najtańszą w historii” (wideo)
Orange Polska w rozpoczętej właśnie kampanii reklamującej nową ofertę Neostrady, przekonuje, że „tak tanio jeszcze nie było”. Reklamy, których bohaterami są Serce i Rozum, zostały przygotowane przez firmy Publicis Poland, Platige Image i Initiative Warszawa.
Nowy spot Neostrady pokazuje sytuację na billboardzie promującym tę usługę. Serce i Rozum bezskutecznie starają się przywołać gołębia, żeby przesłać przyjaciołom znanym z poprzednich reklam Orange informację, że Neostrada jest teraz tania jak nigdy wcześniej. Na plakacie prezentowana jest obniżka ceny wariantu do 80 Mb/s: z 59,90 zł do 39,90 zł miesięcznie.
Nowe, niższe ceny Neostrady zostały właśnie udostępnione, równocześnie z nową ofertą Smart Planów Open (zobacz szczegóły).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania reklamowa Neostrady obejmuje telewizję (m.in. kanały TVN, Polsatu i TVP), radio (m.in. RMF FM i Radio ZET), internet (m.in. Onet i Interia), prasę (m.in. „Super Express” i „Fakt”) oraz outdoor.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a produkcją i postprodukcją spotu telewizyjnego - studio Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z gołębiem bez załącznika reklamują Neostradę „najtańszą w historii” (wideo)
Tak czy inaczej recycling w modzie, jak sie da to czemu nie.