„Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół
W listopadzie 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w listopadzie 2014 roku wyniosła 44 610 egz. i w porównaniu do analizowanego okresu rok wcześniej wzrosła o 29,28 proc. W listopadzie 2013 roku tytuł ten był szósty.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce, po awansie z czwartej lokaty, zajął magazyn „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 43 927 egz. Był on o 3,68 proc. wyższy, niż w listopadzie 2013 roku, czyli miesiącu, w którym tytuł ten wszedł na rynek.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 42 914 egz., po spadku o 3,14 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik sprzedażowy zwiększył się o 67,41 proc. do 39 174 egz. Tytuł ten awansował z miejsca dziesiątego na czwarte.
Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z miejsca pierwszego na dziesiąte. Jego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. zmniejszył się bowiem aż o 66,49 proc. do zaledwie 20 370 egz.
ZKDP | listopad | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! | 74 961 | 44 610 | 44 610 | 79 989 | 34 507 | 34 507 |
Lego. Legends of Chima | 59 760 | 44 375 | 43 927 | 59 993 | 42 367 | 42 367 |
Mój Kucyk Pony | 60 000 | 42 914 | 42 914 | 52 000 | 44 303 | 44 303 |
Ben 10 Magazyn | 49 996 | 39 174 | 39 174 | 46 986 | 23 400 | 23 400 |
Księżniczka | 53 000 | 38 710 | 38 710 | 52 000 | 32 395 | 32 395 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 50 000 | 30 723 | 30 723 | - | - | - |
Świnka Peppa Magazyn | 44 957 | 28 215 | 28 215 | 44 981 | 36 076 | 36 076 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 67 000 | 27 373 | 27 373 | 75 000 | 48 891 | 48 891 |
Auta | 43 000 | 20 847 | 20 847 | 50 000 | 28 661 | 28 661 |
Monster High | 50 000 | 20 370 | 20 370 | 75 020 | 60 796 | 60 796 |
Magazyn Mia and Me | 44 969 | 19 724 | 19 724 | 44 962 | 29 830 | 29 830 |
Kubuś i Przyjaciele | 39 000 | 18 472 | 18 472 | 50 000 | 15 997 | 15 997 |
Magazyn MiniMini | 39 983 | 13 777 | 13 777 | 39 996 | 18 334 | 18 334 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 10,44 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Świnka Peppa” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „MiniMini” (również Media Service Zawada) - było to 53,87 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! | 74 961 | 44 610 | 44 610 | - | - | - |
Lego. Legends of Chima | 59 760 | 44 375 | 43 927 | 59 901 | 52 088 | 51 640 |
Mój Kucyk Pony | 60 000 | 42 914 | 42 914 | 60 000 | 49 513 | 49 513 |
Ben 10 Magazyn | 49 996 | 39 174 | 39 174 | - | - | - |
Księżniczka | 53 000 | 38 710 | 38 710 | 53 000 | 36 143 | 36 143 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 50 000 | 30 723 | 30 723 | 53 000 | 32 449 | 32 449 |
Świnka Peppa Magazyn | 44 957 | 28 215 | 28 215 | 44 884 | 25 846 | 25 548 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 67 000 | 27 373 | 27 373 | 67 500 | 44 121 | 44 121 |
Auta | 43 000 | 20 847 | 20 847 | 43 000 | 26 926 | 26 926 |
Monster High | 50 000 | 20 370 | 20 370 | 50 000 | 30 267 | 30 267 |
Magazyn Mia and Me | 44 969 | 19 724 | 19 724 | - | - | - |
Kubuś i Przyjaciele | 39 000 | 18 472 | 18 472 | 41 000 | 24 761 | 24 761 |
Magazyn MiniMini | 39 983 | 13 777 | 13 777 | 42 955 | 29 864 | 29 864 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół