Scholz & Friends przejmuje od Young & Rubicam obsługę reklamową Plusa
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Polkomtela). Poprzednio zajmowała się tym agencja Young & Rubicam Poland.
Przetarg dotyczący obsługi reklamowej Plusa był prowadzony od listopada ub.r. Według nieoficjalnych informacji w jego zasadniczym etapie brały udział cztery agencje - oprócz Scholz & Friends Warszawa i broniącej tego zlecenia Young & Rubicam Poland także McCann Worldgroup i Grey Group Poland, natomiast w finale znalazły się Scholz & Friends i Young & Rubicam.
Scholz & Friends Warszawa będzie zajmować się dla Plusa strategią komunikacji, kreacją reklam oraz realizacją kampanii reklamowych. Współpraca została podjęta na czas nieokreślony.
Agencja od połowy ub.r. pracuje już w takim zakresie dla oferowanej przez operatora Plusa taryfy Plush - przygotowała koncepcję samej marki i jej kampanię wprowadzającą (więcej na ten temat) oraz odpowiada za kreację dalszych reklam.
Z kolei w kampaniach Plusa w ostatnim okresie najczęściej występowała młoda kobieta Basia, do jednego ze spotów zaangażowano też tancerzy z „Tańca z gwiazdami” w Polsacie (zobacz to). Reklamy internetu LTE z udziałem Basi były oparte na porównaniach z Neostradą (obejrzyj niedawny spot), przy czym za kreację tych kampanii odpowiada Grey Group Poland.
Agencja ta obsługuje w takim zakresie również komunikację marketingową SmartDomu, wspólnej oferty promocyjnej Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku, od ponad roku reklamowanej przez Joannę Brodzik i Pawła Wilczaka.
Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends przejmuje od Young & Rubicam obsługę reklamową Plusa