Marcin Dorociński reklamuje Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska z opcją dla nastolatków (wideo)
W nowej kampanii Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego reklamowane jest Konto Jakie Chcę z opcją rachunku dla nastolatków. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, Propeller i Starcom.
Spot z kampanii opowiada o rozwijającej się znajomości dwojga nastolatków. Podczas spotkań kupują produkty i usługi, korzystając z opcji płatności oferowanych przez Santander Bank Polska, a Marcin Dorociński wciela się w sprzedawców. Jednocześnie jako narrator na melodię piosenki „Easy” Faith No More opowiada, jak z perspektywy rodziców wygląda dorastanie nastoletnich dzieci.
W akcji reklamowane są promocje dotyczące Konta Jakie Chcę w Santander Bank Polska: 50 zł za założenie rachunku w wersji z opcją dla dziecka i 50 zł za skuteczne polecenie konta. Obie oferty będą obowiązywały do końca października.
Marcin Dorociński jako ambasador reklamowy Santander Bank Polska został ogłoszony wiosną br., a pierwsza duża kampania z jego udziałem ruszyła w lipcu.
Działania marketingowe Santander Bank Polska obejmują przede wszystkim telewizję, internet, radio oraz oddziały banku.
Za koncept strategiczno-kreatywny udziału Dorocińskiego w komunikacji Santander Bank Polska odpowiada agencja Red8 Advertising, kreację nowej kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
W drugim kwartale br. nakłady marketingowe grupy kapitałowej Santander Bank Polska zmalały rok do roku o 56,2 proc. do 18,61 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński reklamuje Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska z opcją dla nastolatków (wideo)