Samsung w Sopocie
Samsung do października będzie prowadził akcje marketingowe w Sopocie.
Samsung Electronics Polska skoncentrował swoje tegoroczne działania marketingowe związane z sezonem wakacyjnym w Sopocie - informuje "Media&Marketing Polska".
- Zamiast robić pojedyncze, drobne akcje rozsiane po całym wybrzeżu, zdecydowaliśmy, że chcemy mocno zaistnieć w jednym miejscu i wybraliśmy do tego celu Sopot - mówi "MiMP" Bartosz Herman, marketing manager telecom & IT Samsung Electronics Polska.
Samsung jest m.in. sponsorem mariny zorganizowanej przy sopockim molo przez Przemysława Tarnackiego, czołowego polskiego zawodnika startującego w regatach formuły match racing, i sponsorem jednego z jachtów - marina i jacht obrandowane są logo Samsunga oraz telefonu SGH-D500, jednego z tegorocznych okrętów flagowych w portfolio firmy. W samym mieście, w pobliżu popularnego "Monciaka", umieszczone są dwie wielkoformatowe reklamy SGH-D500. Samsung jest też obecny z brandingiem w popularnym klubie Copacabana.
Kulminacją obecności marki w Sopocie mają być wrześniowe regaty Sopot Match Race, gdzie Samsung także będzie mocno obecny ze swoim brandingiem - informuje "Media&Marketing Polska".
Dołącz do dyskusji: Samsung w Sopocie