Samsung w nowych reklamach promuje The Frame TV
W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame Samsung stawia na w magiczny, bajkowy świat, po którym oprowadza nas "Alicja w Krainie Czarów".
Kampania prezentuje zalety telewizorów Samsung The Frame- Tryb Sztuka, który pozwala stworzyć w naszym domu prywatną galerię z ulubionymi obrazami, wiele możliwości personalizacji, technologię Quantum Dot, intuicyjny system Smart TV i dostęp do najpopularniejszych platform VOD.
– W świecie, w którym liczy się różnorodność ważne staje się takie tworzenie produktów, które same przez siebie komunikują swoją wyjątkowość, a nie technologię. W nowej kampanii telewizora The Frame, ale także innych produktów z kategorii Lifestyle TV, właśnie na to postawiliśmy – mówi Grzegorz Stanisz, dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV Samsung Polska.
Za przygotowanie materiałów kreatywnych do kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, za obsługę social mediów agencja VMLY&R. Dom mediowy Starcom przygotował strategię, odpowiada też za planowanie i zakup mediów, a Performics za planowanie i zakup w zakresie paid social, programmatic i SEM. Za działania PR odpowiada dfusion communication. W ramach kampanii Samsung współpracuje także z serwisem Homebook.
Dołącz do dyskusji: Samsung w nowych reklamach promuje The Frame TV