SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung Electronics Polska bez szefa marketingu, Olaf Krynicki dyrektorem ds. komunikacji

Po odejściu Anny Putts ze stanowiska dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska wprowadzono zmiany w strukturze marketingu. Stanowisko to zlikwidowano, a koordynacja marketingu podlega teraz dywizjom sprzedażowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Olaf KrynickiOlaf Krynicki

Informacje o tym, że Anna Putts zrezygnowała po ponad dwóch latach pracy ze stanowiska dyrektora marketingu i odchodzi z Samsung Electronics Polska, podaliśmy na początku stycznia br. Wówczas odmówiono komentarza na temat zmian personalnych w dziale marketingu.

Z naszych ustaleń obecnie wynika, że Samsung nie będzie rekrutował nowego szefa marketingu. W firmie doszło w tym obszarze działalności do zmian. Marketing przeszedł pod nadzór tzw. dywizji sprzedażowych marketera. Część obowiązków i kompetencji dotychczasowego dyrektora marketingu przejął też Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga, który w związku z tym dodatkowo objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji.

Samsung Electronics Polska nie komentuje wprowadzonych zmian.

Dołącz do dyskusji: Samsung Electronics Polska bez szefa marketingu, Olaf Krynicki dyrektorem ds. komunikacji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wr
dobry ruch
odpowiedź
User
JJ
Zagania się. Widać, że nie mają pomysłu. Brakuje tam sprawnych managerów w obszarze digitalu i marketingu online. Bo słabo im to wychodzi. I nadal będzie, bo bez dobrych kadr tego się nie da wyciągnąć na prostą.
odpowiedź