Gotowanie "dwa w jednym" w kampanii piekarników Samsung Dual Cook Flex
Samsung rozpoczął kampanię piekarników z linii Dual Cook Flex. Akcję przygotowały Cheil we współpracy z Film Produkcja oraz Starcom.
Piekarnik Samsung Dual Cook Flex z dzielonymi drzwiami umożliwia otwieranie zarówno połowy, jak i całego urządzenia. W urządzeniu możliwe jest otwieranie tylko górnej bez naruszania procesu pieczenia na dole.
Ten dualizm pokazuje spot reklamowy. 30-sekundowy materiał emitowany w telewizji podkreśla, że sprzęt pozwala na równoczesne przyrządzanie dwóch różnych potrwa w tym samym piekarniku.
- Zależało nam, aby innowacyjną technologię pokazać poprzez język korzyści także wizualnie, wprowadzając zaskakujący dla widza format dzielonego ekranu - mówi Katka Michalak (Point of You), odpowiedzialna za reżyserię spotu.
Ogólnopolska kampania reklamowa obejmuje oprócz telewizji internet, prasę oraz punkty sprzedaży.
Koncepcję oraz kreację materiałów kampanijnych wypracowała agencja reklamowa Cheil we współpracy z Film Produkcja. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Gotowanie "dwa w jednym" w kampanii piekarników Samsung Dual Cook Flex