Safari w dół na urządzeniach mobilnych, konkurencja w górę
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w lutym br. spadek udziału w rynku. Zyskali na tym konkurenci - przeglądarka Androida, mobilna odsłona Chrome, Opera Mini i Internet Explorer.
Z danych Net Applications wynika, że w lutym br. Safari miała 53,52 proc. udziału w rynku - o 1,45 pkt. proc. mniej niż w styczniu.
Zyskały na tym zajmujące kolejne miejsca w rankingu: przeglądarka wbudowana w system Android (wzrost z 23,49 proc. do 23,84 proc.), mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome (wzrost z 10,87 proc. do 12,09 proc.), Opera Mini (wzrost z 4,51 proc. do 4,67 proc.) oraz Internet Explorer (wzrost z 1,63 proc. do 1,7 proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari w dół na urządzeniach mobilnych, konkurencja w górę