Magazyn „Rzut na mapę” nową propozycją portalu RMF24.pl
Ruszył nowy cotygodniowy magazyn na RMF24.pl: „Rzut na mapę”. Sukcesywnie przybliżane będą w nim najnowsze wydarzenia na froncie wojny rosyjsko-ukraińskiej. Odcinki publikowane są w formie wideo co piątek, w pierwszym Krzysztof Berenda rozmawiał z gen. Mirosławem Różalskim.
Dziennikarze Rmf FM wraz z ekspertami analizować będą w nowym magazynie wydarzenia minionego tygodnia z wojennego frontu w Ukrainie. Pokazują ruchy wojsk obu stron, ataki Rosjan, poddają analizie obronę i kontrofensywę Ukraińców. Stałym elementem audycji będzie interaktywna mapa, przybliżająca omawiane wydarzenia z zaznaczonym terenem, na którym aktualnie toczą się walki, trwają naloty rakietowe czy bombowe.
Eksperci będą sumowali wydarzenia minionego tygodnia, ale także postarają się nakreślić możliwy scenariusz kolejnych działań. W pierwszym odcinku cyklu generał Mirosław Różański trafnie przewidział, że kolejnym ruchem ze strony ukraińskich wojsk będzie odcięcie połączenia drogowego między Krymem a Rosją. Rozmowę poprowadził Krzysztof Berenda.
'Rzut na mapę'. Co się dzieje na froncie w Ukrainie?
— Marek Balawajder (@MarekBalawajder) October 8, 2022
https://t.co/PSBmFcaZHv
- W mediach ciągle padają nazwy atakowanych czy wyzwalanych miejscowości, jednak często bez szerszego kontekstu i bez przybliżania niuansów geograficznych. My pokażemy szczegółowo, gdzie miały miejsce poszczególne wydarzenia oraz jaki miały wpływ na przebieg wojny. Program jest też podsumowaniem całego tygodnia konfliktu – zapowiada Krzysztof Berenda, dyrektor redakcji RMF FM Warszawa i jeden z prowadzących „Rzut na mapę”.
Nowy format wideo jest publikowany co piątek o godz. 20 na stronie głównej portalu RMF24.pl oraz w mediach społecznościowych. RMF24.pl to jeden z największych portali informacyjnych w Polsce. Codziennie publikuje setki newsów, analiz, raportów i komentarzy przygotowywanych przez dziennikarzy portalu oraz reporterów i korespondentów RMF FM.
W sierpniu br. RMF24.pl odwiedziło 7,3 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 41 mln odsłon. Z kolei udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od lipca do września 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 31,3 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział zwiększył się o 1 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Rzut na mapę” nową propozycją portalu RMF24.pl