Rynek sprzedaży usług turystycznych w internecie wart 565 mld dol., w cztery lata urośnie do 817 mld dol.
O 13,8 proc., do blisko 565 miliardów dolarów, wzrośnie w 2016 roku wartość rynku sprzedaży podróży w internecie - szacuje firma eMarketer.
W najbliższych latach rozwój rynku mają napędzać rynki rozwijające się, szczególnie w regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej, gdzie przewidywane są dwucyfrowe wzrosty.
W bieżącym roku największym na świecie rynkiem sprzedaży podróży w przestrzeni cyfrowej ma być jeszcze Amneryka Północna, ale w przyszłym to miano ma już należeć do Azji i Pacyfiku.
W tym roku wartość globalnego rynku sprzedaży podróży w przestrzeni cyfrowej ma wzrosnąć w porównaniu z rokiem 2015 o 13,8 proc., do 564,87 miliarda dolarów. Kolejne lata mają przynieść stopniowo malejące tempo wzrostu, a w roku 2020 wartość rynku ma sięgnąć 817,54 miliarda dolarów.
Dołącz do dyskusji: Rynek sprzedaży usług turystycznych w internecie wart 565 mld dol., w cztery lata urośnie do 817 mld dol.