Ruszyła testowa emisja programu Promocja.TV
Od października program dostępny będzie na Cyfrowym Polsacie,Cyfrze+ oraz w internecie. Projekt realizuje firma Media Ekspert.
- Słowem kluczowym jest dla nas 'promocja', rozumiana jakooferowanie markowych produktów, w atrakcyjnych cenach - powiedziałwczoraj Richard Kunicki, wiceprezes zarządu Media Ekspert.
Dzięki kanałowi otrzymamy możliwość uczestnictwa w różnegorodzaju aukcjach, odbywających się na dwa sposoby: jako aukcjainternetowa i jako sprzedaż telewizyjna. W ciągu godziny widzbędzie mógł uczestniczyć w kilkunastu aukcjach. - Możliwe to jestdzięki kilkuminutowemu procesowi każdej licytacji. Po skończonejjednej odbywa się następna. Nie sprzedane przedmioty będąwystawiane w stałej cenie - mówił Richard Kunicki. Systemkomputerowy umożliwi jednoczesny dostęp do licytacji 240uczestników.
- Jesteśmy witryną sprzedająca różne towary. Na początku temniej wartościowe, od biletów lotniczych, sprzętu komputerowego,ale później samochody, a w przyszłości może nawet nieruchomości -dodawał. Ilość każdego przedmiotu jest ograniczona, ponieważwiększość z nich pozyskiwana jest od producentów po promocyjnychcenach.
Wysyłka zakupionych towarów odbywa się w czasie od 2 do 5 dniroboczych.
Bloki tematyczne będą pojawiać się zawsze tego samego dnia o tejsamej porze, aby ułatwić odnalezienie interesujących widzaproduktów. Jednocześnie oferta obecna jest na stronie www.promocja.tv.
Aby uczestniczyć w licytacji lub kupować produkty po stałejcenie, trzeba zarejestrować się na stronie internetowej stacji lubzrobić to telefonicznie pod numerem 0 801 88 70 88 (komórki 022 43621 00). W czasie rejestracji potrzebne jest podanie swojegoidentyfikatora, który wyświetli się na ekranie podczas licytacji.Każdemu zostanie przyznany również czterocyfrowy kod PIN, którywraz z datą urodzenia, pozwoli na wielokrotne logowanie wsystemie.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła testowa emisja programu Promocja.TV