Ruszyła pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce
L’Oréal Polska wystartował z silną kampanią digitalowo-influencerską dla marki La Roche-Posay, pod hasłem „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze”. To pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce.
Polska kampania jest częścią globalnej inicjatywy „For all Skin Life-Changers”, skierowanej do osób z problemami skórnymi na całym świecie. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka La Roche-Posay oddaje w niej głos swoim konsumentom. Bohaterowie kampanii to osoby, które zmagają się (lub zmagały) z problemami skórnymi - opowiadają o tym, chcąc przełamać tabu i zachęcić innych do dzielenia się swoimi historiami, by poczuć się pewniej we własnej skórze.
W Polsce szeregi inicjatywy Skin Life-Changers zasilili między innymi: Filip Szyc, Martyna Grzenkowicz, Olga Legosz, Ola Lamczyk, Wiktoria Jasuwienas, czy Ania Augustynowicz. Każdy bohater tej kampanii to zupełnie inna historia.
W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy. W gronie ekspertów, którzy dołączyli do grona Skin Life-Changerów są znani polscy specjaliści: prof. dr. hab. n. med. Barbara Zegarska oraz dr n. med. Anna Jędrowiak, specjalistka dermatologii i certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine.
Poza pacjentami i dermatologami, bohaterami kampanii są również produkty La Roche-Posay, gamy: Lipikar, Cicaplast oraz Effaclar.
Niestandardowy mural w stolicy
Kampania „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze” potrwa do końca lutego. Obejmuje przede wszystkim digital, w tym kanały takie jak: Facebook, Instagram TikTok czy Youtube, jak również VOD TVN Player.
Uzupełnieniem działań digital będzie niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki. Projekt muralu został przygotowany przez jedną ze Skin Life-Changers, Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych. Mural przedstawia bohaterów kampanii, Skin Life-Changerów: Olę, Adę, Michała, Filipa, Martynę i Wiktorię. Jego celem jest budowanie poczucia społeczności (grupy ludzi), która dzieli się swoimi historiami z innymi, żeby ich zainspirować, wesprzeć, pokazać, że w walce z problemami skóry nie są sami.
Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja McCann, za obszar influencerski agencje 2koma7 i LoveBrands Group.
Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od początku 2023 roku, po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje 4 rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i Estonię.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce