SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce

L’Oréal Polska wystartował z silną kampanią digitalowo-influencerską dla marki La Roche-Posay, pod hasłem „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze”. To pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce. 

Polska kampania jest częścią globalnej inicjatywy „For all Skin Life-Changers”, skierowanej do osób z problemami skórnymi na całym świecie. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka La Roche-Posay oddaje w niej głos swoim konsumentom. Bohaterowie kampanii to osoby, które zmagają się (lub zmagały) z problemami skórnymi -  opowiadają o tym, chcąc przełamać tabu i zachęcić innych do dzielenia się swoimi historiami, by poczuć się pewniej we własnej skórze.

W Polsce szeregi inicjatywy Skin Life-Changers zasilili między innymi: Filip Szyc, Martyna Grzenkowicz, Olga Legosz, Ola Lamczyk, Wiktoria Jasuwienas, czy Ania Augustynowicz. Każdy bohater tej kampanii to zupełnie inna historia. 

W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy. W gronie ekspertów, którzy dołączyli do grona Skin Life-Changerów są znani polscy specjaliści: prof. dr. hab. n. med. Barbara Zegarska oraz dr n. med. Anna Jędrowiak, specjalistka dermatologii i certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine.

Poza pacjentami i dermatologami, bohaterami kampanii są również produkty La Roche-Posay, gamy: Lipikar, Cicaplast oraz Effaclar.

Niestandardowy mural w stolicy

Kampania „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze” potrwa do końca lutego. Obejmuje przede wszystkim digital, w tym kanały takie jak: Facebook, Instagram TikTok czy Youtube, jak również VOD TVN Player.

Uzupełnieniem działań digital będzie niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki. Projekt muralu został przygotowany przez jedną ze Skin Life-Changers, Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych. Mural przedstawia bohaterów kampanii, Skin Life-Changerów: Olę, Adę, Michała, Filipa, Martynę i Wiktorię. Jego celem jest budowanie poczucia społeczności (grupy ludzi), która dzieli się swoimi historiami z innymi, żeby ich zainspirować, wesprzeć, pokazać, że w walce z problemami skóry nie są sami.

Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja McCann, za obszar influencerski agencje 2koma7 i LoveBrands Group.

Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od początku 2023 roku, po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje 4 rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i Estonię.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marza
co to znaczy multibrandowa kampania jednej marki? Co to za fikołek?
odpowiedź
User
AI
Wow zrobiliśmy mural w Warszawie i zaprosiliśmy randomowych twórców, by mówili o problemach ze swoją skóra. Coż za innowacyjne podejście...xD Ja bym życzył sobie, żeby w takich newsach dodawać, kto jest twórca kampanii, żeby wiedzieć czyje CV później pomijać w rekutacjach.
odpowiedź