Ruszyła kampania reklamowa Książek Telefonicznych
W marcu rozpoczęła się kampania reklamowa Książek Telefonicznych wydawanych przez TP DITEL
Kampania obejmie swym zasięgiem cały kraj. Wszystkie działania promocyjne potrwają do listopada br.
"Tegoroczna kampania to kampania wizerunkowa, outdoorowa, wspomagana reklamą w prasie lokalnej. Skierowana jest głównie do reklamodawców, ale również do użytkowników książek telefonicznych" - powiedziała Żaneta Gaca, Dyrektor Departamentu Marketingu TP DITEL S.A., która jest odpowiedzialna za przygotowanie kreacji i realizację kampanii. "Rok 2005 to rok wielu zmian. Zmiany dotyczą przede wszystkim szaty graficznej Książki Telefonicznej tel. Pozostał kolor pomarańczowy i granatowy, który jest kojarzony z naszym wydawnictwem, ale w zmienionym układzie. Zmiany te są odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów."
"Sukces zaczyna się od informacji" to główne hasło, pod jakim zostanie przeprowadzona kampania. Hasło ma przypominać reklamodawcom i użytkownikom, że czynnikiem warunkującym sukces każdego przedsięwzięcia jest rzetelna informacja, a w Książkach Telefonicznych tel. taka informacja się znajduje. W działaniach promocyjnych zostanie też wykorzystane hasło "Zacznij od dobrej strony", które potwierdza, że najskuteczniejszą reklamę zapewni właśnie Książka Telefoniczna tel. Użytkownicy łatwo i szybko znajdą potrzebne informacje, czy to w książce drukowanej, czy w publikacjach na CD lub w Internetowej Książce Telefonicznej na stronie http://www.ditel.pl/.
Planowanie mediów i kreacja została przygotowana przez Departament Marketingu TP DITEL S.A.
Dotarcie do określonych grup odbiorców będzie odbywało się selektywnie poprzez regionalizację działań oraz wybór odpowiednich nośników reklamy. W kampanii użyto prestiżowych nośników 12 x 4 m i 6 x 3 m, standardowych 5 x 2 m i megaformatów. Wykorzystana zostanie także powierzchnia reklamowa na środkach transportu komunikacji miejskiej w głównych miastach Polski.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania reklamowa Książek Telefonicznych