Ruszyła kampania Garnier Fructis
Kampania Optimedia dla nowego szamponu Garnier Fructis
Dom mediowy Optimedia uruchomił kampanię wspierającą wejście na rynek nowego szamponu Garnier o nazwie Fructis Długie & Mocne. Szampon jest przeznaczony dla młodych kobiet, które mają długie włosy, trudne do utrzymania ze względu na łamliwość i skłonność do rozdwajania. Kampania jest prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a pod koniec maja obejmie również autobusy miejskie.
Adaptowana przez agencję Publicis kreacja skupia uwagę na właściwościach nowego szamponu: wzmacnianiu długich włosów, zapobieganiu ich rozdwajaniu i matowieniu. Wspólnym elementem reklam są ich bohaterki pokazujące, jak mocne są ich długie włosy. Na odpowiednie wyeksponowanie długiego warkocza pozwoliła duża powierzchnia boków autobusów zakupionych na tą kampanię przez Optimedia. Ten nośnik reklamowy dobrze wpisuje się w masowy charakter marki, a równocześnie przykuwa uwagę.
Szampon Fructis Długie & Mocne to już druga w tym roku nowość tej marki wspierana kampanią w mediach. Na początku roku w sprzedaży pojawił się szampon Fructis Nutri-Gładki do włosów suchych, szorstkich, trudnych do wygładzenia.
Dom mediowy Optimedia obsługuje markę Garnier od marca 2003 roku. Optimedia to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były między innymi takie firmy, jak: L'Oreal Polska, S.C. Johnson, Tarkett, OBI, PEKAO S.A., De Agostini, Deichmann, Radio ZET, British Airways, HP, Whirpool, Edipresse, Sanofi~Synthelabo, Generali, Renault, Grupa Żywiec, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Canal +.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Garnier Fructis