Ruszył przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą resort będzie pracować przez rok.
Wybrana w przetargu firma zajmie się m.in. obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR. Będzie też zlecać opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.
Resort przewiduje możliwość wyboru do współpracy więcej niż jednej agencji – maksymalnie może być ich 5.
O wyborze zdecydują: cena (waga: 50 proc.), koncepcja kreatywna prowadzonych działań oraz koncepcja strategii mediowej (waga: po 20 proc.) i doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10 proc.).
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 11 maja jest wpłata 50 tys. zł wadium. Umowa ze zwycięską firmą (lub firmami) zostanie zawarta na 2 lata.
Obecnie obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmują się agencje ClickAd Interactive, Media Group i dsk wybrane do współpracy w październiku ub.r. w drodze przetargu. Umowa z nimi została zawarta na rok. Budżet, jaki dostały do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.
Na obecnym etapie Ministerstwo Sprawiedliwości nie podało, jaki budżet zostanie przeznaczony na obsługę Funduszu Sprawiedliwości.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości