SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza zimowa kampania reklamowa Kleber

Zimowa kampania reklamowa Kleber Krisalp HP Protectis

Od 18 października ruszyła zimowa kampania reklamowa opony Kleber Krisalp HP Protectis. W działaniach reklamowych Kleber wykorzystywać będzie telewizję, radio i prasę. Grupa docelowa to ponad 8 milionów osób w wieku 25 - 54 lat. Kampania, która swoim zasięgiem obejmie całą Polskę, potrwa do końca listopada.

- Strategia całej komunikacji marketingowej Kleber opracowywana jest na poziomie Centrali. Nasza kampania reklamowa jest jej polską adaptacją, w której uwzględniamy oczywiście specyfikę lokalnego rynku. Celem kampanii jest przede wszystkim wprowadzenie na polski rynek nowej opony zimowej. Istotne jest również wzmacnianie świadomości marki Kleber w Polsce jak i podkreślenie jej walorów, które docenił ADAC - wyjaśnia Magdalena Jędrusek, marketing  Michelin Polska Sp. z o.o.

Kampania ma przede wszystkim na celu wprowadzenie na polski rynek nowego produktu - opony Krisalp HP Protectis. Obecność w mediach ma służyć także wzmacnianiu świadomości marki Kleber poprzez promowanie hasła: "Każdego dnia Kleber myśli o Tobie". W TV cel ten realizowany będzie za pomocą trzydziestosekundowych spotów reklamowych. Będą one emitowane w TVP, Polsacie, TVN, TVN7, TV4 oraz TVN 24.

10 sekundowe reklamy radiowe emitowane będą na antenach Radia Zet, RMF FM, w III programie Polskiego Radia, sieci Radia Plus i w radiu Wawa. Większość emisji koncentruje się w tzw. "drive time'ach", co ma ułatwić dotarcie z komunikatem do zmotoryzowanych. Dla zapewnienia maksymalnego zasięgu, część emisji pojawi się także w godzinach pracy.

Równolegle z kampanią reklamową prowadzone są działania z zakresu public relations, których celem jest komunikacja produktów Kleber, w tym nowości Kleber Krisalp HP Protectis oraz pozytywnych wyników opony Kleber Krisalp HP w niezależnych testach niemieckiego automobilkubu ADAC.

Dopełnieniem kampanii jest akcja promocyjna pod hasłem "Dajemy Ci narzędzia". Dealerom dostarczono specjalne zestawy Kleber Box zawierające atrakcyjne materiały i narzędzia POS informujące o marce Kleber oraz o konkretnych typach opon zimowych.

Kampania reklamowa została zaadaptowana przez TBWA Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat. Działania z zakresu public relations prowadzi agencja Multi Communications, natomiast z zakresu btl Tequila btl Group.

Dołącz do dyskusji: Rusza zimowa kampania reklamowa Kleber

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl