Rusza konkurs na plakat promujący hasło 'Myśl rowerowo'
Wystartowała kolejna edycja konkursu na plakat reklamowy organizowanego przez firmę AMS. W tym roku prace mają promować hasło "Myśl rowerowo".
Tegoroczna ósma edycja konkursu na plakat reklamowy przebiega pod hasłem "Myśl rowerowo". Organizatorzy oczekują prac pokazujących jazdę na rowerze nie tylko jako sposób na zdrowy tryb życia i pomysł na spędzanie wolnego czasu, ale także jako środek komunikacji w dużych miastach. - W kolejnych edycjach podejmujemy ważne tematy społeczne - tym razem chcemy zachęcić mieszkańców miast, aby przesiedli się na rowery - mówi Piotr Parnowski, prezes firmy AMS, która organizuje konkurs.
Prace do 5 listopada mogą przesyłać wszyscy - zarówno profesjonalni graficy, jak i amatorzy. Oceni je jury, w którym obok wykładowców grafiki (Maciej Buszewicz, Janusz Górski), artystów (Piotr Młodożeniec, Marcin Rene Wawrzkiewicz, Maria Kurpik) i pracowników firm reklamowych (Marcin Mroszczak, Juliusz Donajski, Piotr Parnowski) zasiądzie aktorka, a prywatnie rowerzystka, Magdalena Cielecka. W dwuetapowym głosowaniu wybrane zostaną prace, które trafią na wystawę zorganizowaną w Warszawie 20 listopada, a zwycięski plakat będzie prezentowany na nośnikach typu citylight w całej Polsce. Wybrani przez jury uczestnicy konkursu trafią też na "short listę" w polskich eliminacjach do konkursu Young Creatives, a najlepsi z nich wyjadą do Cannes zmierzyć się z grupami reprezentującymi inne kraje.
Opiekę merytoryczną nad ósmą edycją konkursu Galerii Plakatu objęło Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, audytem zajmuje się firma KPMG, natomiast patronami medialnymi są tygodnik "Media i Marketing Polska", portal Gazeta.pl oraz Radio TOK FM.
Dołącz do dyskusji: Rusza konkurs na plakat promujący hasło 'Myśl rowerowo'