Rowland dla Centrum Medycznego Enel-Med
Centrum Medyczne Enel-Med powierzyło obsługę w zakresie public relations firmie Rowland Communications
Głównym celem współpracy jest rozwój komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzięki najnowszej technice i technologii, w ciągu dobowej hospitalizacji można wykonać niezbędne badania, aby w pełni poznać i ocenić stan zdrowia.
Zdecydowaliśmy o wejściu Enel-Med na giełdę. Planujemy przeprowadzić debiut w czwartym kwartale tego roku, albo w pierwszym kwartale 2006 roku. Postanowiliśmy wzmocnić nasz wizerunek korzystając ze wsparcia ekspertów z branży PR. Na wybór firmy – konsultanta ds. wizerunku, najistotniejszy wpływ miało duże doświadczenie Rowland Communications na rynku medycznym i inwestorskim – mówi Adam Rozwadowski, Dyrektor Generalny Enel-Med.
Dołącz do dyskusji: Rowland dla Centrum Medycznego Enel-Med