SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roszady w dziale reklamy Bauera

Awanse w dziale reklamy prasy komputerowej wydawnictwa Bauer.

Magda Milewska awansowała na dyrektora działu reklamy prasy komputerowej. W Bauerze pracuje od kwietnia 2006 roku, dotychczas na stanowisku kierownika działu reklamy pism komputerowych. Z branżą IT związana jest od dziesięciu lat, przed pracą w Bauerze kierowała biurem reklamy magazynu ENTER i Chip Komputer Test w wydawnictwie Vogel Burda.Communications.

Lidka Ukleja awansowała na kierownika działu reklamy prasy komputerowej. W Bauerze pracuje od czerwca 2004, dotychczas na stanowisku specjalista ds. reklamy w pionie pism komputerowych. Z pismami branży IT związana jest już od sześciu lat, przed Bauerem pracowała w wydawnictwie Lupus, Murator i Migut Media.

Dotychczasowy dyrektor działu reklamy prasy komputerowe Janusz Jędrzejczak rozstał się z Wydawnictwem.

Wyniki sprzedaży na rynku prasy komputerowej

2006

październikwrzesień
ZKDPSprzedaż ogólem
PC Format(Bauer) 135752159911
PC World Komputer10189452117
Komputer Świat (dwutygodnik)100518101718
CD Action (Bauer)9211095207
Click (Bauer)4864962599
Chip4809158562
Komputer Świat Gry3183745584
Play2397426653
Chip Komputer Test2234123025
Enter CD1780818521

Dołącz do dyskusji: Roszady w dziale reklamy Bauera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl