Rośnie sprzedaż „Bravo”, „Bravo Girl” z dużym spadkiem
W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych był bez zmian dwutygodnik „Bravo”. Największy wzrost zanitował „Fun Club”, z najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”.
Wszystkie pisma młodzieżowe wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” w maju 2013 roku wyniosła 160 286 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 1,50 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Fun Club”, którego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,19 proc. do 74 277 egz.
Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł „Twist”, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 63 153 egz., po spadku o 14,13 proc.
Z kolei zajmujący czwartą lokatę „Bravo Girl” zanotował największy spadek w zestawieniu - o 20,51 proc. do poziomu 52 639 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 160 286 | 157 923 |
Fun Club | 74 277 | 68 655 |
Twist | 63 153 | 73 544 |
Bravo Girl | 52 639 | 66 220 |
W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 13,72 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Z kolei jako jedyny spadek zanotował „Bravo Girl” - było to 8,79 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | maj | kwiecień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 160 286 | 154 569 |
Fun Club | 74 277 | 72 496 |
Twist | 63 153 | 55 534 |
Bravo Girl | 52 639 | 57 713 |
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż „Bravo”, „Bravo Girl” z dużym spadkiem
@Yogidlugonogi - no coz, poziom twoich postow ewidentnie o tym swiadczy. mam tylko pytanie - od lat czytasz to pismo, czy ten sam egz. pisma? Bo w razie czego podpowiem - przewracaj strony.