SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie słuchalność RMF FM, duży spadek "Jedynki"

RMF FM i Radio Zet zyskują słuchaczy, duży spadek radiowej "Jedynki", Radia Maryja i Biski.

 Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (grudzień 2006 - luty 2007) pokazuje, że początek 2007 roku należy do radia RMF FM.

Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,5 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,2 proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,6 proc. (spadek o 1,1%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (bez zmian).

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku

Grudzień-luty 2007Grudzień-luty 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,50%21,30%
Radio Zet19,40%18,90%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,60%14,70%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,00%6,00%
Radio Maryja2,10%2,60%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,60%0,80%
Bis Polskie Radio0,40%0,70%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,90%0,70%
Radio TOK FM0,90%0,60%
Radio Wawa0,90%0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,70%8,00%
Audytorium [17]5,20%5,00%
Grupa AGORA [28]3,90%4,00%
Grupa AD.POINT [11]1,70%1,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba: 23 074.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania -  straciło o 0,1 punkty proc. 

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
 Listopad-styczeń 2007Grudzień-luty 2007
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,60%22,50%
Radio Zet19,40%19,40%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,50%13,60%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,90%6,00%
Radio Maryja2,00%2,10%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,60%
Bis Polskie Radio0,40%0,40%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,90%0,90%
Radio Wawa0,90%0,90%
Radio TOK FM0,80%0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,40%8,70%
Audytorium [17]5,40%5,20%
Grupa AGORA [28]3,80%3,90%
Grupa AD.POINT [11]1,70%1,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Dołącz do dyskusji: Rośnie słuchalność RMF FM, duży spadek "Jedynki"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl