Rola kreowania popytu we współczesnych korporacjach
Już 10 września specjalny odczyt Dr. Josepha Plummera z McCann-Erickson WorldGroup
Joseph Plummer, Vice President & Director of Research & Insight Development w McCann-Erickson WorldGroup będzie gościem seminarium, które 10 września br. organizuje Agencja McCann-Erickson Polska oraz Harvard Business Review Polska. Podczas uroczystego śniadania w Restauracji Biblioteka w budynku Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, J. Plummer poruszy m.in. zagadnienia związane ze znaczeniem kreacji popytu i jej wpływu na rozwój korporacji w okresie gospodarczej stagnacji.
W swoim odczycie Joseph Plummer podzieli się także swoim doświadczeniem z zakresu kreowania marek. Omówi znaczenie zintegrowanych strategii komunikacyjnych oraz roli dogłębnych badań konsumenckich w procesie planowania działań marketingowych. Zaprezentuje również istotę działań gwarantujących wzrost korporacji oraz przedstawi najistotniejsze elementy odpowiedzialne za prawidłowy rozwój marki.
Na spotkanie zostali zaproszeni przedstawiciele największych firm w Polsce, w tym klienci McCann-Erickson Polska oraz kluczowi klienci miesięcznika Harvard Business Review Polska. Dla gości to spotkanie jest okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w zakresie strategii komunikacyjnych. Zdaniem organizatorów, przekazane informacje będą nieocenioną pomocą w procesie zarządzania firmą oraz produktem, zapewniając marketingowy sukces w dobie recesji.
Dr Joseph Plummer jest specjalistą w dziedzinie badań strategicznych i metod insight-development, jak również ekspertem w zakresie szkoleń pracowniczych oraz standardów pracy w korporacjach międzynarodowych. Odpowiada za funkcjonowanie programu McCann Pulse - strategicznego narzędzia służącego do analizy postaw konsumenckich w 70 krajach. Joseph Plummer ukończył Westminster College, ma tytuł doktora Ohio State University. Był Przewodniczącym Komitetu Badań Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu, zarządzał również Instytutem Nauk Marketingowych.
Dołącz do dyskusji: Rola kreowania popytu we współczesnych korporacjach