SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rok Żubra z Żubrem

W związku z obchodami Roku Żubra, marka Żubr zaplanowała cykl 18 imprez

Od lipca do września br. na terenie północnej i wschodniej Polski marka Żubr prowadzi letnie Festyny Żubra, których celem jest promowanie ogłoszonego przez Białowieski Park Narodowy roku 2004 Rokiem Żubra.

W związku z obchodami Roku Żubra, marka Żubr zaplanowała cykl 18 imprez.

W tym roku mija 75 lat od podjęcia pierwszych starań o restytucję żubra na ziemiach polskich. Z tej okazji Białowieski Park  Narodowy ustanowił rok 2004 "Rokiem Żubra". Jego sponsorem i propagatorem jest przyjazna naturze marka piwa Żubr.

Celem licznych działań, podejmowanych z tej okazji przez markę Żubr, jest kreowanie wizerunku marki proekologicznej, podejmującej różnego rodzaju działania na rzecz ochrony przyrody i polskiego żubra, z którym związana jest nie tylko nazwą  i wizerunkiem, ale przede wszystkim miejscem pochodzenia. 

Działania marki Żubr nie ograniczają się jedynie do działań na rzecz Puszczy Białowieskiej. Dla swoich konsumentów marka Żubr przygotowała liczne promocje, które mają szerszy wymiar społeczny, a zwłaszcza proekologiczny.
Jedną z nich była zakończona w maju zabawa konsumencka, która polegała na zbieraniu kapsli z butelek Żubra przez mieszkańców miejscowości objętych promocją. Po zebraniu odpowiedniej puli, miasto otrzymywało od marki Żubr drzewo. Dzięki tej akcji w całej Polsce przybyło aż 868 drzew!

Natomiast już w lipcu rozpoczął się cykl weekendowych festynów Żubra, który objął 18 miast północno-wschodniej Polski. Organizowane w ramach obchodów "Roku Żubra" festyny mają charakter popołudniowych pikników, podczas których mieszkańcy danego miasta mogą spróbować swoich sił w różnego rodzaju konkurencjach  i grach zręcznościowych.
Głównym punktem programu jest plebiscyt, w którym mieszkańcy danego miasta wybierają najciekawszą lokalizację dla żubrowego drzewa. Pikniki Żubra to bowiem nie tylko dobra zabawa w letni weekend, ale także zakrojona na szeroką skalę akcja sadzenia Żubrowych Drzew, ufundowanych przez markę Żubr.
Drzewa zostaną posadzone wszędzie tam, gdzie odbyły się festyny.  Ten aspekt  Żubrowego pikniku doskonale wpisuje się w proekologiczny charakter marki Żubr, która nie tylko wspiera ogólnopolską kampanię na rzecz ochrony polskiego Żubra, ale również angażuje się
w działania o charakterze lokalnym.

By upamiętnić przybycie Żubra do danego miasta, jak również obecność mieszkańców na Żubrzysku, każdy z uczestników oraz gości honorowych będzie mógł indywidualnie wpisać się do Księgi Pamiątkowej Żubra. Księga będzie towarzyszyła Żubrowym Festynom w każdym z 18 miast.

Imprezy organizowane przez markę Żubr związane z obchodami Roku Żubra wsparte są działaniami ATL i BTL. Strategię działań, kreację wszystkich materiałów, a także nadzór nad produkcją zapewniła agencja PZL.

Scenariusz i organizacja Festynów Żubra została powierzona agencji eventowej Impuls BTL.

Dołącz do dyskusji: Rok Żubra z Żubrem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl