SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Rodzinka.pl” wygrywa w środowe wieczory

Nowy komediowy serial TVP 2 “Rodzinka.pl” po dwóch tygodniach emisji gromadzi więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie propozycje innych głównych stacji. Produkcja podnosi też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.

Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków “Rodzinki.pl” wyniosła 3,74 mln widzów przy udziałach na poziomie 23,17 proc. w grupie 4+ i 23,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Serial nadawany jest w środy o 20.45 i 21.10. Największą widownię miał drugi odcinek produkcji – śledziło go 4,44 mln osób.

W czasie emisji serialu Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu z udziałem na poziomie 19,82 proc. (w 4+) plasuje się telewizja TVN, emitująca wtedy “W11 – Wydział Śledczy” i “You Can Dance – Po prostu tańcz!”. Dalej są: Jedynka (“1920. Wojna i miłość”, “Operacja życie”; 14,28 proc.) i Polsat (film fabularny, mecz Ligi Mistrzów; 12,93 proc.).


Rok temu w paśmie nadawania komediowej opowieści TVP 2 notowała słabsze wyniki. Średnia widownia stacji wynosiła bowiem 2,55 mln osób, co dawało jej odpowiednio 16,40 proc. i 17,34 proc. udziału.

Serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku 35-39 lat i po 50. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

“Rodzinka.pl” to serial komediowy, opowiadający perypetie 5-osobowej rodziny – rodziców oraz ich trzech synów. W rolę rodziców – państwa Boskich - wcielają się Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak. Produkcja oparta jest na kanadyjskim formacie „The Parents”.


Oglądalność “Rodzinki.pl” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data Start AMR SHR % SHR %
02-03-2011 20:45 3 907 882 23,18% 23,05%
02-03-2011 21:10 4 437 575 27,33% 27,97%
  4 172 201 25,21% 25,52%
09-03-2011 20:46 3 164 805 19,56% 20,80%
09-03-2011 21:10 3 386 150 22,20% 23,22%
  3 277 091 20,86% 22,01%
Średnia 3 740 233 23,17% 23,89%


Widownia konkurencji w czasie serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 – Rodzinka.pl 3 740 233 23,17% 23,89%
TVN 3 199 254 19,82% 18,34%
TVP1 2 305 232 14,28% 11,22%
Polsat 2 086 749 12,93% 15,79%


Profil widowni “Rodzinki.pl”

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,51% 67
Kobiety 67,49% 130
Wiek  4-9 2,72% 46
 10-15 3,78% 56
16 - 19 3,98% 71
20 - 24 3,84% 49
25 - 29 6,83% 77
30 - 34 8,15% 98
35 - 39 9,66% 131
40 - 44 6,37% 99
45 - 49 6,77% 99
50 - 54 9,43% 117
55 - 59 9,94% 128
60+ 28,54% 141
Wlk. miasta Wieś 46,80% 120
< 50 tys. 22,24% 92
50-100 tys. 7,67% 89
100-200 tys. 6,01% 74
> 200 tys. 17,27% 86
Zawód Top management 7,25% 84
Pracownicy średniego szczebla 16,73% 111
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,67% 94
Emeryci 36,06% 140
Inni 21,29% 69
Wykształcenie Podstawowe 51,71% 115
Średnie 28,47% 96
Wyższe 13,32% 106
Inne 6,50% 51


 

Dołącz do dyskusji: “Rodzinka.pl” wygrywa w środowe wieczory

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
oglądałem wszystkie 4 odcinki,ale te dwa pierwsze yły o wiele lepsze.
A wyniki no to dosyc dobre,ale mogłyby byc podobne to wyników z 2 odcinka.
0 0
odpowiedź
User
margaret
a mi sie bardziej podobaly te 2 kolejne, te z ubieglego tygodnia byly takie sobie
0 0
odpowiedź
User
jan
O Boże, kim są ci ludzie, którzy chcą tracić swój drogocenny czas na babcię Kożuchowską.
0 0
odpowiedź