SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Rodzina jak z nut' traci widzów

Nadawany w Jedynce teleturniej muzyczny Roberta Rozmusa pokonuję konkurencję podczas swojej emisji, ale z każdym odcinkiem widownia programu spada.

Średnia oglądalność trzech dotychczas wyemitowanych odcinków teleturnieju muzycznego Jedynki „Rodzina jak z nut” wyniosła 3,08 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 26,38 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Nieco gorzej było w grupie 16-49, gdzie udziały wyniosły 23,98 proc.


Wszyscy 4+

16- 49
Date AMR AMR % SHR % SHR %
15-04-2007 2 422 436 6,73% 25,42% 22,45%
25-03-2007 2 714 437 7,54% 23,64% 23,22%
11-03-2007 4 061 293 11,29% 29,17% 25,50%
średnia 3 078 534 8,56% 26,38% 23,98%

Podczas emisji teleturnieju Jedynka miała najwięcej widzów ze wszystkich czołowych stacji telewizyjnych. Na drugim miejscu była Dwójka, trzeci był Polsat, zaś na czwartym miejscu uplasował się TVN, którego oglądalność w tym paśmie była o ponad połowę niższa od widowni TVP1.

Stacja AMR AMR % SHR %
TVP1 3 078 534 8,56% 26,38%
TVP2 2 214 593 6,16% 18,98%
Polsat 1 953 057 5,43% 16,74%
TVN 1 437 619 4,00% 12,32%

„Rodzina jak z nut” przyciąga przed telewizory przede wszystkim kobiety, osoby w wieku powyżej 50. lat, mieszkańców wsi, a także widzów z wykształceniem podstawowym i średnim.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 91 43,98%

Kobiety 108 56,02%
Wiek 4- 9 48 2,95%

10- 15 55 4,35%

16 - 19 48 3,04%

20 - 24 37 3,32%

25 - 29 54 4,50%

30 - 34 89 6,76%

35 - 39 108 7,09%

40 - 44 97 6,57%

45 - 49 98 7,93%

50 - 54 124 10,23%

55 - 59 154 10,72%

60+ 180 32,54%
Wlk.miasta Wieś 118 45,29%

< 50 tys. 98 23,70%

50-100 tys. 96 8,49%

100-200 tys. 81 6,47%

> 200 tys. 78 16,04%
Zawód Top management 72 5,84%

Pracownicy szczebla średniego 70 8,47%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 102 19,56%

Emeryci 169 44,09%

Inne 64 22,05%
Wykształcenie Podstawowe 120 54,74%

Średnie 102 30,30%

Wyższe 71 7,67%

Inne 52 7,30%


„Rodzina jak z nut” to nadawane na żywo widowisko w którym telewidzowie wybierają najbardziej muzykalną rodzinę w Polsce. Bohaterami programu są zwyczajni ludzie oraz największe przeboje muzyki rozrywkowe. Teleturniej prowadzi Rober Rozmus. Emisja dwa razy w miesiącu w niedzielę o godz. 17.20 na antenie TVP1.

Dołącz do dyskusji: 'Rodzina jak z nut' traci widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl