Robert Zakrzewski: z TVP do Brainshake
Robert Zakrzewski dołączył do agencji Brainshake, obejmując nowo utworzone stanowisko sponsorship and sales directora. Poprzednio pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej.
Jako sponsorship and sales director w Brainshake Robert Zakrzewski od połowy listopada zajmuje się przede wszystkim przygotowywaniem projektu Eurozone 2012 stworzenie stref kibica w miastach niebędących gospodarzami meczów Euro 2012. Strefy mają zostać zorganizowane w miastach takich jak Kraków, Katowice, Toruń, Lublin, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Szczecin, Kielce, Zabrze czy Rzeszów i funkcjonować przez cały czas trwania turnieju, tzn. od 8 czerwca do 1 lipca.
Poprzednio Robert Zakrzewski pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej, pełniąc funkcję doradcy klienta ds. sponsoringu w sporcie. Zajmował się współpracą przy sponsoringu programów sportowych z takimi markami i firmami jak Adidas, Carlsberg, Coca-Cola, Play, PKO BP czy Biedronka.
Dołącz do dyskusji: Robert Zakrzewski: z TVP do Brainshake