Robert Michalik wrócił z S4 do Schulz Brand Friendly jako szef strategii
Robert Michalik objął funkcję szefa działu strategii w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly w której pracował już kilka lat temu. Wcześniej był związany z agencjami Demo Effective Launching i S4.
Na stanowisku szefa działu strategii Schulz Brand Friendly Robert Michalik zastąpił Artura Leśniaka, który przejął nowo utworzoną funkcję head of Schulz Digital.
Poprzednio Michalik przez 4,5 roku pracował jako strategic planning director w S4. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora strategii w Demo Effective Launching (w latach 2009-2010) oraz Schulz Brand Friendly (w latach 2002-2009).
W swojej karierze współtworzył wiele strategii marek i komunikacji dla znanych polskich i zagranicznych firmy, np. Tesco, Royal Unibrew, Polpharma, Mlekovita, Roca Polska, Praktiker, Porta Drzwi, Unimil, Urząd Miasta w Łodzi, Radomiu, Augustowie, Banki Spółdzielcze, BOŚ Bank, Raiffeisen Bank, USP Zdrowie, Polfa Kutno, Międzynarodowy Port Lotniczy Kraków-Balice, Praktiker, Netto, Unimil, Union Investment, Hines, Kompania Piwowarska (Książęce) czy Luxoft.
Od kilkunastu lat zajmuje się też pracą naukowo-dydaktyczną. Obecnie jest współtwórcą, wykładowcą opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych ze strategicznej komunikacji marki na AGH w Krakowie. Napisał (lub współtworzył) ponad 30 publikacji na temat marketingu, strategii komunikacji, reklamy w prasie branżowej. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.
Dołącz do dyskusji: Robert Michalik wrócił z S4 do Schulz Brand Friendly jako szef strategii