SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spółka Roberta Lewandowskiego pokazuje zwiastun gry „Football Coach” (wideo)

Firma RL9sport Games, której wspólnikami są m.in. Robert Lewandowski i Playway, opublikowała pierwszy zwiastun gry wideo „Football Coach: the Game”. Będzie to menedżer piłkarski online z rozbudowanym trybem multiplayer.

W „Football Coach: the Game” gracz ma do wyboru różne klasy menadżerów. Każda z klas posiada własny charakter, który w wieloraki sposób wpływa na rozgrywkę.

Oprócz tradycyjnej struktury ligowej, o dowolnej porze dnia i nocy będzie mógł wyzwać na mecz rankingowy przeciwnika z drugiego końca świata, bardzo ważne będą też rozgrywki klanowe.

W grze będą również elementy arcade: użytkownik w trakcie meczu będzie mógł przejąć kontrolę nad zawodnikami w nielicznych, ale kluczowych momentach spotkania. Istotne będą też relacje z kibicami i życie prywatne menadżera.

„Football Coach: the Game” ma być grą internetową, w której gracze będą rywalizować ze sobą w trybie multiplayer. - Piłka łączy cały świat. Dlatego chciałem, aby „Football Coach: the Game” polegał na globalnej rozgrywce, grze człowieka z człowiekiem, a nie grze przeciw programowi - komentuje Robert Lewandowski.

 

RL9sport Games zaprasza graczy do zgłaszania własnych pomysłów do gry. - Wsłuchujemy się w głosy graczy. Niektóre opcje,  choćby rozwinięcie kwestii życia prywatnego menadżera, to właśnie ich inspiracja. Jesteśmy otwarci na kolejne sugestie. Chcemy już teraz  tworzyć społeczność wokół „Football Coach: the Game” - zapowiada Rafał Cymerman, prezes firmy

„Football Coach: the Game” ze zwiastunem, premiera w 2022 roku

Spółka RL9sport Games została założona pod koniec ub.r., 50 proc. jej akcji objął Playway, jeden z czołowych wydawców gier wideo w Polsce, wnosząc też wsparcie w zakresie marketingu i sprzedaży. Robert Lewandowski, do którego należy 20 proc. akcji, odpowiada za wsparcie zespołu projektowego w trakcie developmentu gry.

Z kolei Rafał Cymerman, który objął 30 proc. akcji firmy, zarządza zespołem projektowym, odpowiada za pełny proces developmentu.

Premierę „Football Coach: the Game” zapowiedziano na 2022 rok. Za kilka miesięcy ma też zostać ogłoszona aplikacja mobilna.

Robert Lewandowski szykuje grę z Movie Games

W sierpniu ub.r. Robert Lewandowski podpisał umowę inwestycyjną z wydawcą gier wideo Movie Games notowanym na bocznym rynku warszawskiej giełdy. Strony zapowiedziały, że ich wspólna spółka przygotuje grę wideo pokazującą piłkę nożną od kulis.

- Z innowacjami staram się być na bieżąco, chętnie korzystam z nich na co dzień. Sam rynek związany z nowoczesnymi technologiami, w tym rynek gier komputerowych, obserwuję od dłuższego czasu i widzę ogromny potencjał w tym segmencie. Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi - komentował Robert Lewandowski.

Kilka lat temu Robert Lewandowski uruchomił ze wspólnikami dwie agencje marketingowe. Jesienią 2017 roku firma piłkarza kupiła 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media utworzonym przez holding marketingowy Group One (obejmujący m.in. agencje Change/Serviceplan i Gong oraz dom mediowy Value Media).

Kilka miesięcy wcześniej Lewandowski razem ze swoim współpracownikiem Tomaszem Zawiślakiem uruchomił agencję Stor9_, która zajmuje się głównie strategią komunikacji Anny i Roberta Lewandowskich. Natomiast na początku 2014 roku piłkarz został udziałowcem funduszu Protos VC inwestującego m.in. w startupy.

W 2019 r. agencja Stor9_ zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 18,6 proc. do 2,62 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się ze 131,1 do 140,7 tys. zł.

Wiosną ub.r. TVN, TVN7 i Player.pl wyemitowały animowany serial „Kosmiczny wykop” z Robertem Lewandowskim w roli głównej. W listopadzie pismo o takim tytule dla dzieci wprowadziło na rynek Media Service Zawada.

Lewandowski od prawie dekady regularnie występuje w reklamach. Jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble (w sierpniu ub.r. po dłuższej przerwie pojawił się w reklamach Gillette), od ub.r. reklamuje T-Mobile Polska.

Na rynku pojawiło się też kilka produktów w pełni opartych na wizerunku Roberta Lewandowskiego, m.in. napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska oraz kawa RL9.

Dołącz do dyskusji: Spółka Roberta Lewandowskiego pokazuje zwiastun gry „Football Coach” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl