Robert Korzeniowski twarzą AIG PTE
W poniedziałek, 3 grudnia rozpocznie się kampania reklamowa AIGPowszechnego Towarzystwa Emerytalnego.
Kampania "Zaufaj Faktom" skierowana jest do osób w wieku 17-25,które podjęły w ostatnim półroczu pierwszą pracę i są objęteobowiązkowym ubezpieczeniem społecznym, a nie przystąpiły jeszczedo żadnego otwartego funduszu emerytalnego.
Stworzono dwa spoty telewizyjne o długości 30 min. i 15mim.Media wykorzystane w kampanii to stacje TVP1, TVP 2, Polsat, TVN iTVN 24.. Dodatkowe wsparcie kampanii nastąpi dzięki działaniomBTL.
Twarzą kampanii pozostaje Robert Korzeniowski związany zkoncernem AIG od 9 lat.
Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja HeadsAdvertising a za zakup i planowanie mediów MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: Robert Korzeniowski twarzą AIG PTE