Robert Bednarski, prezes Onet.pl: wartość rynku reklamy display wzrosła o 7% r/r w I kw.
Wartość rynku reklamy display (największego segmentu reklamy internetowej) w I kw. wzrosła o 7% r/r, poinformował członek zarządu TVN i prezes Grupy Onet Robert Bednarski.
"Wartość segmentu reklamy display wzrosła o 7% r/r, czyli o ok. 8 mln zł" - powiedział Bednarski na spotkaniu z dziennikarzami i analitykami.
W raporcie za I kw. TVN podał, że przychody jego segmentu online spadły w I kw. o 3% do 57 mln zł, a wynik EBITDA o 7% do 18 mln zł. EBITDA gotówkowa wzrosła jednak o 4% do 19 mln zł.
Bednarski poinformował, że spadek przychodów Onetu wynika z utraty kontentu multimedialnego z TVN, który został przeniesiony do TVN player.
W raporcie za I kw. grupa TVN podała, że spodziewa się w całym roku wysokiego jednocyfrowego wzrostu reklamy internetowej typu display.
Dołącz do dyskusji: Robert Bednarski, prezes Onet.pl: wartość rynku reklamy display wzrosła o 7% r/r w I kw.