SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Antolak associate creative directorem w VMLY&R. Awanse w dziale kreacji

Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli w agencji stanowiska creative group head.

Od lewej: Adam Caban, Bartosz Grędysa, Robert Antolak, Damian Kitowski, Bartek Rutkowski, Mikołaj StefańskiOd lewej: Adam Caban, Bartosz Grędysa, Robert Antolak, Damian Kitowski, Bartek Rutkowski, Mikołaj Stefański

Robert Antolak w VMLY&R pracuje od ponad czterech lat. W przeszłości związany był z agencjami DDB Warszawa, McCann i Ars Thanea. Pracował dla takich marek jak McDonalds, Coca-Cola, Burger King, KFC, Discovery Channel, Samsung, a obecnie opiekuje się markami z Grupy Żywiec i GSK.

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Damian Kitowski, na co dzień tworzący duet kreatywny z Robertem Antolakiem, z VMLY&R związany jest od blisko czterech lat. Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequila i Grandes Kochonos. Na swoim koncie ma projekty zrealizowane m.in. dla takich marek jak: Samsung, EB, Aviva, PLL LOT, Tyskie i Orange. Obecnie pracuje dla marek z Grupy Żywiec i GSK.

Bartosz Grędysa do VML&R dołączył w 2018 roku i od dwóch lat zajmuje się markami Grupy Danone. Wcześniej pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie należał do zespołu obsługującego Nike. Pracę w reklamie zaczynał w J. Walter Thompson/Parintex w 2005 roku. Doświadczenie copywriterskie zdobywał w Euro RSCG, Grey, BBDO i Young&Rubicam, gdzie współtworzył i realizował kampanie m.in. dla Link4, Lotto, Cheetos, Lay’s, Mercedesa i Danone.

Adam Caban z VMLY&R związany jest od października 2018 roku. Wcześniej przez trzy lata pracował w 180heartbeats + JUNG v MATT obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. W zespole z Mikołajem Stefańskim odpowiada za komunikację BNP Paribas.

Mikołaj Stefański w VMLY&R pracuje od 9 miesięcy. Wcześniej związany był z Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Współtworzył nagradzaną kampanię "Smart Bell" dla Axa Polska.

Bartek Rutkowski w VMLY&R pracuje trzy lata (wliczając roczną przerwę). Wcześniej przez dwa lata w branży streetwear współpracował z markami Prosto, Turbokolor, adidas Originals i Nike. Potem gromadził doświadczenie m.in. w Ogilvy i Isobarze.  Pracował dla takich marek jak Nju Mobile, Finlandia Vodka, Lidl, Orange, Winiary, Play, Skoda, Huawei i adidas. Od dwóch lat zajmuje się obsługą marki Wyborowa i bierze udział w przetargach prowadzonych przez VMLY&R.

Dołącz do dyskusji: Robert Antolak associate creative directorem w VMLY&R. Awanse w dziale kreacji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sufrażysta
Co to Dzień Chłopaka? W VMLY&R nie ma kobiet?
odpowiedź
User
Rekin finansjery
Jeśli do tego boys bandu dołączy kobieta, to zrobią kampanię "Pierwsza kobieta w boys bandzie" i zgarną coś w Cannes!
odpowiedź
User
Xxx
Awans w dziedzinie walki z seksizmem i uprzedmiotowieniem kobiet. W końcu w VMLY&R wiedzą jak wydać „Ostatni Twój Weekend”.
odpowiedź