SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rob Hernandez global brand directorem Firefly

Rob Hernandez objął stanowisko brand directora sieci Firefly, którą utworzyła niedawno firma Millward Brown. Taką samą funkcję będą pełnić jeszcze cztery osoby.

Rob Hernandez jako brand director sieci Firefly będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie inicjatyw wspierających krótko- i długoterminową strategię jej rozwoju. Firefly działa od września ub.r., a już w październiku zadebiutowała na polskim rynku (więcej na ten temat).

Hernandez przez ostatnie osiem lat pracował jako dyrektor zarządzający Greenfield Consulting Group, która obecnie należy do sieci Firefly, reprezentując w niej Amerykę Północną. Zajmował się badaniami dotyczącymi wielu kategorii, a także prowadzeniem sesji kreatywnych, pracami nad rozwojem marek oraz oceną ich komunikacji.

W najbliższym czasie jeszcze cztery osoby obejmą funkcję brand directora Firefly. – Będą one w skali globalnej odpowiedzialne za rozwój i sukces handlowy naszych najważniejszych rozwiązań badawczych dla klientów – opisuje Eileen Campbell, prezes Millward Brown.

Dołącz do dyskusji: Rob Hernandez global brand directorem Firefly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl