RMF ucieka Radiu Zet
RMF FM odnotowało w maju 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród stacji radiowych. Duże spadek "Jedynki" - zyskują stacje lokalne.
Radio RMF FM zarobiło z reklam w maju 2007 r. 37 936 380 zł wobec 38 886 310 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 28 628 565 zł (ponad 5,1 miliona zł mniej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (spadek o 32 proc.) a dopiero na siódmy uplasowała się "Jedynka" (spadek o 41,6 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Warszawa - wzrost z 3,02 mln zł do 3,99 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w kwietniu 2007 roku 144 882 647 zł wobec 132 872 190 zł w 2006 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | V.2007 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 144 882 647 zł |
RMF FM | 37 936 380 zł |
ZET | 28 628 565 zł |
PR 3 | 4 620 435 zł |
ESKA Warszawa | 3 992 990 zł |
ESKA Wrocław | 3 960 462 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 2 991 360 zł |
PR 1 | 2 989 245 zł |
ESKA Poznań | 2 904 038 zł |
ESKA Łódź | 2 663 212 zł |
ESKA Katowice (Śląsk) | 2 452 464 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | V.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 132 872 190 zł |
RMF FM | 38 886 310 zł |
ZET | 33 737 488 zł |
PR 3 | 6 100 615 zł |
PR 1 | 4 234 650 zł |
ESKA Warszawa | 3 029 948 zł |
ESKA Łódź | 2 448 128 zł |
ESKA Wrocław | 2 425 614 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 2 231 790 zł |
WAWA | 2 151 116 zł |
ESKA Poznań | 2 027 926 zł |
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
z autopromocją | ||
Rok / Miesiąc | V.2006 | V.2007 |
Media | Wpływy [zł] | Wpływy [zł] |
Telewizja | 804 224 810 zł | 977 610 797 zł |
Radio | 135 878 070 zł | 149 126 363 zł |
Gazety | 229 129 556 zł | 229 858 638 zł |
Magazyny | 228 152 987 zł | 240 688 062 zł |
Razem | 1 397 385 423 zł | 1 597 283 860 zł |
Podobne maj 2007:
radio
dzienniki
Dołącz do dyskusji: RMF ucieka Radiu Zet