SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF ucieka Radiu Zet

RMF FM odnotowało w maju 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród stacji radiowych. Duże spadek "Jedynki" - zyskują stacje lokalne.

Radio RMF FM zarobiło z reklam w maju 2007 r. 37 936 380 zł wobec 38 886 310 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 28 628 565 zł (ponad 5,1 miliona zł mniej niż w ubiegłym roku).

Na trzecim miejscu radiowa Trójka (spadek o 32 proc.) a dopiero na siódmy uplasowała się "Jedynka" (spadek o 41,6 proc.).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Warszawa - wzrost z 3,02 mln zł do 3,99 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w kwietniu 2007 roku 144 882 647 zł wobec 132 872 190 zł w 2006 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc V.2007
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 144 882 647 zł
RMF FM 37 936 380 zł
ZET 28 628 565 zł
PR 3 4 620 435 zł
ESKA Warszawa 3 992 990 zł
ESKA Wrocław 3 960 462 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 991 360 zł
PR 1 2 989 245 zł
ESKA Poznań 2 904 038 zł
ESKA Łódź 2 663 212 zł
ESKA Katowice (Śląsk) 2 452 464 zł

bez autopromocji
Rok / Miesiąc V.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 132 872 190 zł
RMF FM 38 886 310 zł
ZET 33 737 488 zł
PR 3 6 100 615 zł
PR 1 4 234 650 zł
ESKA Warszawa 3 029 948 zł
ESKA Łódź 2 448 128 zł
ESKA Wrocław 2 425 614 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 231 790 zł
WAWA 2 151 116 zł
ESKA Poznań 2 027 926 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w maj 2007 roku:
z autopromocją

Rok / Miesiąc V.2006 V.2007
Media Wpływy [zł] Wpływy [zł]
Telewizja 804 224 810 zł 977 610 797 zł
Radio 135 878 070 zł 149 126 363 zł
Gazety 229 129 556 zł 229 858 638 zł
Magazyny 228 152 987 zł 240 688 062 zł
Razem 1 397 385 423 zł 1 597 283 860 zł

Podobne maj 2007:
radio
dzienniki

Dołącz do dyskusji: RMF ucieka Radiu Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl