SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF liderem reklam

W 2003 roku największy wzrost wpływów z reklam zanotowało Polskie Radio

Jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w pierwszych pięciu miesiącach 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do tego samego okresu ub.r. zanotowało Polskie Radio. Program 1 PR zarobił 15 519 818 zł, czyli o około 50% więcej niż w 2002 roku. Radio Zet zyskało 39%, "Trójka" 30% a RMF FM 25 %.

Łączne wpływy z reklam czterech ogólnopolskich rozgłośni (RMF FM, Radio Zet, Program I i III PR) w okresie I-V 2003 roku wyniosły 226 342 520 zł. W analogicznym okresie 2002 było to 170 726 867 zł.

Stacje ogólnopolskieI-V 2003I-V - 2002
RMF FM106 334 06085 348 270
ZET92 956 51866 292 880
PR-115 519 81810 201 394
PR-311 532 1258 884 324
TOP 10 stacji lokalnych  
POGODA Warszawa8 392 9187 656 431
WAWA7 217 1506 098 748
ESKA WARSZAWA6 976 9546 386 918
ESKA Łódź4 819 1704 308 208
ESKA WROCŁAW4 811 3604 046 026
ESKA Poznań4 788 2143 852 578
KAROLINA Katowice4 769 4406 445 830
PARADA Łódź4 162 6623 668 020
KOLOR Warszawa3 895 6015 584 894
JAZZ 88,4 FM Poznań3 123 5752 945 500

03-maj 
RMF FM27 937 780
ZET21 148 630
PR-13 230 193
PR-32 685 681
TOP 10 stacji lokalnych 
POGODA Warszawa2 055 100
WAWA2 047 228
ESKA WARSZAWA1 563 122
ESKA Łódź1 212 135
ESKA WROCŁAW1 190 187
ESKA Poznań1 114 521
KAROLINA Katowice1 048 960
ESKA NORD Gdańsk1 017 451
KOLOR Warszawa957 060
PARADA Łódź886 167


Dane te powstały w oparciu o oficjalne cenniki stacji radiowych.

Dołącz do dyskusji: RMF liderem reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl